حمایت هیلی از تداوم جنایات صهیونیست‌ها در غزه-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

حمایت هیلی از تداوم جنایات صهیونیست‌ها در غزه

نامزد سابق ریاست‌جمهوری در حزب جمهوریخواه آمریکا با انتشار مقاله‌ای ضمن ابراز حمایت علنی از مواضع رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه با برقراری هرگونه آتش‌بس در این جنگ مخالفت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 09
کد خبر: ۲۴۴۵۲۰

به گزارش راهبرد معاصر، نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل با انتشار مقاله‌ای به مخالفت با برقراری آتش‌بس در جریان جنگ کنونی حماس و رژیم صهیونیستی پرداخته و ضمن حمایت از مواضع رژیم صهیونیستی خواستار تداوم جنگ این رژیم تا نابودی کامل حماس شد. به گزارش هیل، هیلی در این مقاله که به تازگی توسط نیویورک پست منتشر شده است، از مواضع جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و با کنایه به سیاستمداران غربی حامی برقراری آتش‌بس در غزه نوشت: گویا آنها فراموش کرده‌اند، در 7 اکتبر چه اتفاقی افتاد. 

 

اظهارات انتقادی هیلی علیه مردم فلسطین و حماس در حالی مطرح شده است که وی اخیرا نیز در جریان سفر به اراضی اشغالی ضمن اعلام حمایت از حملات گسترده این رژیم علیه مردم غزه بر روی یکی از گلوله‌های توپخانه رژیم اسرائیل نوشت: کارشان را تمام کنید. 

 

امری که با واکنش انتقادی زیادی از سوی حامیان فلسطین همراه شد. سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل با اشاره به برخی از جزئیات سفرش به اراضی اشغالی بر این موضوع تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید بر حملات خود علیه حماس ادامه دهد.

 

هیلی در این رابطه نوشت: بسیار مهم است که اسرائیل کار را در غزه تمام کند، حماس را شکست دهد و گروگان‌ها را به خانه بازگرداند.او از بایدن و برخی از اعضای کنگره نیز که ادعا کردند در تلاشند برای اینکه روند ارسال تسلیحات به «اسرائیل» را متوقف کنند، انتقاد کرد.

 

 وی تن‌دادن به برقراری آتش‌بس در غزه را به معنای پذیرفتن شکست رژیم صهیونیستی در غزه دانسته و عنوان کرد این دقیقا همان چیزی است که حماس و حامیانش می‌خواهند.


هیلی در بخشی از مقاله‌اش اینطور نوشت: برقراری آتش‌بس به تروریست‌ها زمان و منابع لازم را می‌دهد تا ماموریت خود را که نابودی کامل اسرائیل است، به سرانجام برسانند. هیلی حتی دادگاه کیفری بین‌المللی  دادگاه بین‌المللی دادگستری را هم که خواستار توقف جنگ در غزه از سوی رژیم صهیونیستی شده‌اند، مورد انتقاد قرار داد.

 

حمایت‌های نیکی هیلی از مواضع جنایات آمیز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و تداوم جنگ در حالی اتخاذ می‌شود که تاکنون تحت تاثیر حملات این رژیم بیش از 36 هزار و 500 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و شمار گسترده‌ای از جان‌باختگان زنان و کودکان فلسطینی هستند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار