فرمانده کل ارتش: نیروهای مسلح ایران اشراف کامل اطلاعاتی بر دشمنان دارند-راهبرد معاصر

فرمانده کل ارتش: نیروهای مسلح ایران اشراف کامل اطلاعاتی بر دشمنان دارند

سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش گفت: نیرو‌های مسلح ایران با اشراف کامل اطلاعاتی بر دشمنان آمادگی دارند در هر سطحی که لازم باشد از منافع ملی و کشور دفاع کنند و در این راه حتی از یک وجب از آب و خاک این وطن نمی‌گذرند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی سر سوزنی کوتاه نمی‌آیند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 06
کد خبر: ۲۳۱۴۹۸

به گزارش راهبرد معاصر، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم الحاق تجهیزات جدید به نیروی دریایی ارتش که در منطقه یکم نداجا برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات خوب مدیون دوراندیشی حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و روحیه ولایی عزیزان‌ ما در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی است.


وی ادامه داد: این تجهیزات نشان‌دهنده گوشه‌ای از زحمات مردان ولایتمدار این نیرو با پشتیبانی خانواده‌هایشان به فرماندهی مردی از جنس دریا و عاشق این نیرو است.


سرلشکر موسوی تاکید کرد: کمک‌های دولت و ستاد‌های رده بالاتر، صنایع نظامی وزارت دفاع، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در این موفقیت‌ها و به ثمر رسیدن اهداف است که باعث افتخار ایران و ایرانیان شده است.


وی سپس به سیاست‌های سطله‌گرانه استکبار جهانی اشاره و عنوان کرد: آمریکایی‌های حامی رژیم کودک‌کش با فریب و زور به وادار کردن دیگران برای اتخاذ مواضع بی‌اساس مشغول هستند و به شیوه‌های مختلف ذات فتنه‌گری خود را بروز می‌دهند.


سرلشکر موسوی در ادامه با اشاره به توان دفاعی جمهوری اسلامی تأکید کرد: نیرو‌های مسلح ایران با اشراف کامل اطلاعاتی بر دشمنان آمادگی دارند در هر سطحی که لازم باشد از منافع ملی و کشور دفاع کنند، و در این راه حتی از یک وجب از آب و خاک این وطن نمی‌گذرند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی سر سوزنی کوتاه نمی‌آیند.


وی درخصوص اعزام ناوگروه‌های نداجا به آب‌های دوردست هم گفت: به ناوگرو‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ که در مناطق مختلف جهان در حال اجرای مأموریت هستند، سلام و خداقوت می‌گویم؛ به خانواده آنان و خانواده بزرگ نیروی دریایی ادای احترام می‌کنم و برای ناوگروه‌هایی که در حال اعزام به مأموریت‌شان هستند، آرزوی سلامتی و توفیق دارم.


فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که در ساخت تجهیزات رزمی دفاعی تلاش کردند، تشکر می‌کنم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده