رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه: بعد از سال ۱۳۹۷ که خروج برجام اتفاق افتاد وضع مجموع عمومی اداره دولت متاثر شد ساعت ۲۳ امشب آخرین فرصت واریز وجه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران کنسرو ماهی ۱۴ درصد گران شد تغییر محدودیت سقف دارایی اشخاص در گواهی سپرده شمش نقره کندوان و هراز برفی است؛ انسداد ۳ محور فرعی افزایش مجدد قیمت لبنیات صحت دارد؟ ورود مجلس به مسدودسازی درگاه‌های پرداخت رمزارز قیمت طلا در بازار ایران اول بهمن ۱۴۰۳ / سکه در کانال ۵۷ میلیون تومان دوام نیاورد یارانه دی ماه واریز شد مهلت ۲ هفته‌ای بارگذاری یا اصلاح اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان در سال ۱۴۰۳ معاون وزیر کار: ۳۰ درصد از جمعیت ۱۸ تا ۲۴ سال کشور، تحصیلات متوسطه دوم ندارند شرکت گاز: مصرف گاز در تهران به ۱۱۲ میلیون مترمکعب رسید برزیل به گروه کشور‌های شریک بریکس پیوست شرایط دریافت درگاه پرداخت کارگزاران سکو‌های مبادله رمزارز اعلام شد پیمان پولی میان ایران و روسیه عملیاتی شد

نظر متفاوت وزیر صمت درباره گرانی بنزین

وزیر صمت گفت که در تله سوخت گرفتار شده‌ایم و راه‌حل خروج از این تله در حال حاضر افزایش قیمت بنزین نیست، بلکه برقی کردن خودروها است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 07
کد خبر: ۲۳۱۶۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ عباس علی آبادی در پنجمین رویداد دانش بنیان با محوریت زیست بوم خودروی برقی اظهار کرد: خودرو‌های برقی یک نیاز ملی و بین‌المللی و یک ضرورت است که باید ادامه یابد.

 

وی افزود: ما در تله سوخت گرفتار شده‌ایم و راه حل افزایش قیمت بنزین الآن عملی نیست. شاید می‌شد به‌تدریج قیمت بنزین را گران کرد، اما الان متوسط قیمت بنزین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است. وضعیت آلودگی در شهر‌ها هم در حال افزایش است؛ بنابراین از جنبه اقتصادی و زیست محیطی داریم به بن بست می‌رسیم.

 

وزیر صمت با بیان اینکه در حال حاضر راه‌حل این مشکل، خودروی برقی است و ممکن است، اما بعدا ممکن است راه‌حل‌های دیگری باشد، اظهار کرد: وزارت صمت آمادگی دارد که از موضوع برقی سازی خودرو‌ها به صورت قاطع پشتیبانی کند و دست نیاز به همه علما و دانشمندان دراز کرده‌ایم تا راه‌حل کارآمد ارائه دهند. همچنین از همه دانشگاه‌ها خواسته‌ایم که وارد صحنه شوند. این حرکت دانش بنیان و اقتصادی است و باید به دنبال راه‌حل دانش مدار بگردیم، به امید اینکه خودرو‌های برقی ما به تمام دنیا صادر شود.

 

وی در پایان گفت: تولید به تنهایی مهم نیست بلکه تولید با ارزش افزوده دارای اهمیت است. در اصل تولید گلوگاه‌ها و تولید با ارزش افزوده مهم است و باید مهندسی را تقویت کرد./ ایسنا

ارسال نظر