نظر متفاوت وزیر صمت درباره گرانی بنزین-راهبرد معاصر
سازمان هدفمندی یارانه‌ها: مردم حتما حساب بانکی خود را برای دریافت یارانه چک کنند عرضه اولیه سهام زاگرس دارو پارسیان در فرابورس ایران + جزییات وزیر نیرو: ۶ هزار مگاوات برق تا تابستان آتی وارد شبکه می‌شود طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو دی ۱۴۰۳ + جدول و شرایط شرایط پیش فروش سایپا برای متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد + جدول ممنوعیت فروش خودرو‌های وارداتی خارج از سامانه زیان ۲.۲ میلیارد دلاری سرقت رمزارز در ۲۰۲۴  ۴۴ میلیون نفر سود سهام عدالت گرفتند  قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ قیمت مصوب میوه شب یلدا اعلام شد/ قیمت هندوانه، انار، خرمال، موز و نارنگی یارانه آذر واریز شد / دهک‌های چهارم تا نهم حسابشان را چک کنند شرایط فروش فوق العاده خودرو چانگان CS۳۵ تیپ ۳ واریز سود به بیش از ۴۴ میلیون مشمول سهام عدالت خاتمه یافت وزیر کار: ناترازی‌ها بیشتر از آنکه به شرایط امروز مربوط باشد، ریشه در برخی تصمیمات گذشته دارد آخرین قیمت ارز توافقی نیما/ دلار حواله ۶۲هزار و ۷۳۲ تومان شد

نظر متفاوت وزیر صمت درباره گرانی بنزین

وزیر صمت گفت که در تله سوخت گرفتار شده‌ایم و راه‌حل خروج از این تله در حال حاضر افزایش قیمت بنزین نیست، بلکه برقی کردن خودروها است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 07
کد خبر: ۲۳۱۶۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ عباس علی آبادی در پنجمین رویداد دانش بنیان با محوریت زیست بوم خودروی برقی اظهار کرد: خودرو‌های برقی یک نیاز ملی و بین‌المللی و یک ضرورت است که باید ادامه یابد.

 

وی افزود: ما در تله سوخت گرفتار شده‌ایم و راه حل افزایش قیمت بنزین الآن عملی نیست. شاید می‌شد به‌تدریج قیمت بنزین را گران کرد، اما الان متوسط قیمت بنزین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است. وضعیت آلودگی در شهر‌ها هم در حال افزایش است؛ بنابراین از جنبه اقتصادی و زیست محیطی داریم به بن بست می‌رسیم.

 

وزیر صمت با بیان اینکه در حال حاضر راه‌حل این مشکل، خودروی برقی است و ممکن است، اما بعدا ممکن است راه‌حل‌های دیگری باشد، اظهار کرد: وزارت صمت آمادگی دارد که از موضوع برقی سازی خودرو‌ها به صورت قاطع پشتیبانی کند و دست نیاز به همه علما و دانشمندان دراز کرده‌ایم تا راه‌حل کارآمد ارائه دهند. همچنین از همه دانشگاه‌ها خواسته‌ایم که وارد صحنه شوند. این حرکت دانش بنیان و اقتصادی است و باید به دنبال راه‌حل دانش مدار بگردیم، به امید اینکه خودرو‌های برقی ما به تمام دنیا صادر شود.

 

وی در پایان گفت: تولید به تنهایی مهم نیست بلکه تولید با ارزش افزوده دارای اهمیت است. در اصل تولید گلوگاه‌ها و تولید با ارزش افزوده مهم است و باید مهندسی را تقویت کرد./ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده