توضیحات اسنپ در مورد حذف گزینه «عجله دارم»-راهبرد معاصر
پلیس راه: آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد | جاده چالوس همچنان بسته است هواشناسی: وزش باد شدید، کیفیت هوای تهران را بهبود می‌بخشد متلاشی شدن باند ۶ نفره گروگان‌گیر / رهایی گروگان اتفاق هولناک در بیمارستان؛ به جای پای راست، پای چپ را قطع کردند سرپرست پلیس راه مازندران: مسدودیت کندوان تا روز شنبه ادامه دارد انجام ۱۵۰۰ عمل جراحی برای مجروحان حادثه انفجار پیجرهای لبنان در ایران صدور کیفرخواست برای مدیر عامل معدن زمستان یورت تداوم بارش در ارتفاعات کشور آدرس سامانه ثبت معاملات اموال غیرمنقول دستگیری اراذل و اوباش مسلح شرق تهران اساسنامه نهضت سوادآموزی تغییر کرد؟ پرداخت بیش از ۲۹۵ هزار فقره تسهیلات به بازنشستگان کشوری اولین تصاویر از تیراندازی به یک اتوبوس مسافربری زاهدان + واکنش فوری یک مقام ارشد پلیس رئیس سازمان نظام پزشکی: اتحاد بین طب سنتی و مدرن منافع برخی را به خطر می‌اندازد دستور جدید وزیر علوم به دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور

توضیحات اسنپ در مورد حذف گزینه «عجله دارم»

اسنپ می‌گوید بنابر دستور مقامات ذی‌صلاح گزینه عجله دارم را حذف کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 08
کد خبر: ۲۳۱۷۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از حذف گزینه «عجله دارم» از تاکسی اینترنتی اسنپ، این شرکت با ارسال توضیحاتی به رسانه‌ها اعلام کرده که اسنپ با وجود داشتن استدلال‌های حقوقی و تجاری در دفاع از گزینه «عجله دارم»، بنابر دستور مقامات ذی‌صلاح، این خدمت را از اپلیکیشن خود حذف کرده است.

اسنپ می‌گوید با وجود حذف گزینه «عجله دارم»، به واسطه کاربردی بودن و نفع این گزینه برای هر دو گروه کاربران، همچنان از طریق مذاکرات، جلسات و گفتگو‌ها به دنبال اثبات کارکرد این گزینه به دستگاه‌های مربوطه هستیم.

اسنپ در توضیحات خود در مورد گزینه «عجله دارم» نوشته است: «گاهی در ساعات اوج ترافیک، کم بودن تعداد کاربران راننده و بالا بودن تعداد درخواست‌های سفر در یک محدوده موجب طولانی شدن زمان پذیرش درخواست سفر می‌شود. گزینه «عجله دارم» راهکاری است که کاربران مسافر از طریق آن می‌توانند شانس پذیرفته شدن درخواستشان را افزایش دهند و زودتر به مقصد برسند. با انتخاب این گزینه، قیمت جدیدی برای سفر محاسبه می‌شود که بر اساس الگوریتم‌های تنظیم شده توسط واحد تجاری اسنپ تعیین شده است.»

به باور اسنپ درخواست سفر‌هایی که با گزینه «عجله دارم» در اپلیکیشن ثبت می‌شوند، بدون هیچ مشخصه متمایزی برای کاربران راننده ارسال می‌شود. اسنپ تاکید می‌کند که تنها ویژگی این درخواست‌ها قیمت بالاتر سفر است که انگیزه بیشتری برای کاربران راننده ایجاد می‌کند و موجب می‌شود درخواست سفر زودتر پذیرفته شود. پس از محاسبه قیمت جدید، کاربر مسافر امکان انتخاب تأیید جست‌وجو بر اساس قیمت جدید یا ادامه جست‌وجو با همان قیمت قبل را دارد.

به گفته اسنپ، گزینه «عجله دارم» با توجه به نیاز و درخواست کاربران ایجاد شده تا کاربر مسافر در صورت تمایل در ازای پرداخت اضافه، درخواست خود را سریع‌تر به سفر تبدیل کند. اسنپ با بیان اینکه عنوان گران‌فروشی برای این گزینه تعریف قانونی دارد نوشته است: «باور ما بر این است که با ایجاد شناخت و آگاهی کامل از ماهیت این گزینه دیگر چنین نسبتی به آن داده نخواهد شد. درصد خیلی کمی از سفر‌های اسنپ با گزینه «عجله دارم» انجام می‌شود. از سوی دیگر، کاربر راننده متوجه نمی‌شود که کاربر مسافر گزینه «عجله دارم» را انتخاب کرده است. در حقیقت کاربر مسافر با انتخاب گزینه «عجله دارم» زمان پذیرش درخواست سفر خود را مدیریت می‌کند.»

در پایان هم اسنپ یادآور شده که حذف «عجله دارم»، به واسطه کاربردی بودن و نفع این گزینه برای هر دو گروه کاربران، همچنان از طریق مذاکرات، جلسات و گفتگو‌ها به دنبال اثبات کارکرد این گزینه به دستگاه‌های مربوطه است. / شرق

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار