حمله پهپادی مقاومت عراق به پادگان هوایی در عمق اراضی اشغالی-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

حمله پهپادی مقاومت عراق به پادگان هوایی در عمق اراضی اشغالی

مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه یک پادگان هوایی رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی با یک فروند پهپاد هدف قرار داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 14
کد خبر: ۲۳۲۷۷۳

به گزارش راهبرد معاصر. مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای بامداد پنجشنبه اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی بامداد پنجشنبه با استفاده از یک فروند پهپاد یک پادگان هوایی متعلق به رژیم صهیونیستی را در عمق اراضی اشغالی هدف قرار داد.

 

رسانه‌های عراقی بامداد پنجشنبه گزارش دادند که مقاومت عراق، در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه هوایی «بالمخایم» با استفاده از پهپاد هدف قرار گرفته شده است.

 

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق همچنین آمده است که این حمله با هدف حمایت از ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار غیرنظامیان بی‌گناه فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و با استفاده از پهپاد انجام شده است و این حملات همچنان ادامه خواهد داشت.

 

گفتنی است که این حمله پهپادی ساعاتی پس از آن رخ داد که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد: مقاومت اسلامی عراق به ارسال پهپاد و شلیک موشک علیه اشغالگران در سرزمین‌های اشغالی، ادامه خواهد داد.

 

پیشتر وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۳۱ هزار و ۲۷۲ نفر خبر داد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده