بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله جدید به بندر اشغالی ایلات-راهبرد معاصر

بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله جدید به بندر اشغالی ایلات

رسانه مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (سه‌شنبه) در بیانیه دوم بامدادی خود از حمله پهپادی به شهر بندری ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 11
کد خبر: ۲۴۴۸۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، مقاومت اسلامی عراق موفق به حمله به اهدافی در جنوب مناطق اشغالی فلسطین شد.

 

مقاومت اسلامی عراق بامداد سه شنبه اعلام کرد که یک «هدف حیاتی» را در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی با پهپاد مورد هدف قرار داده است.

 

رسانهنیروهای مقاومت اسلامی عراق سحرگاه سه شنیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما بامداد سه شنبه با پهپاد یک هدف حیاتی و مهم رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

 

مقاومت اسلامی عراق در ساعات ابتدایی بامداد سه شنبه هم در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی با دو فروند پهپاد اهدافی نظامی در جولان اشغالی را هدف قرار داده است.

 

این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

 

رسانه مقاومت اسلامی عراق پیشتر نیز از حمله پهپادی به اهدافی در جولان اشغالی سوریه و دیگر سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده