عراق: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ‌گونه تجاوزی علیه کشور‌های همسایه انجام شود رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌زند در تنشی آشکار با ترکیه؛ اسرائیل نسل‌کشی ارامنه را به رسمیت شناخت سقوط بالگرد عربستان در راس تنوره ۱۴ کشته برجای گذاشت  وزیر خارجه اسرائیل: امنیت شمال بدون خلع سلاح حزب‌الله محقق نمی‌شود بازداشت چندین نماینده پارلمان عراق در پرونده فساد / مثنی السامرائی، رهبر ائتلاف عزم دستگیر شد + عکس و اسامی بازداشت شدگان کاتس: اسرائیل از جنوب لبنان عقب‌نشینی نمی‌کند ونس: مذاکرات با ایران موفقیت‌آمیز بوده است کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت سخنگوی وزارت خارجه: ایتالیا درباره نقش خود در جنگ علیه ایران، سفسطه می‌کند ادعای نتانیاهو: دولت بیروت با حضور ما در جنوب لبنان موافقت کرد عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند ادعای وال‌استریت‌ژورنال درباره حمله ایران به یک نفتکش زلزله سنگین در همسایگی ایران / زمین لرزه ۶ ریشتری منطقه هندوکش در افغانستان را لرزاند متن کامل توافقنامه سازشکارانه دولت لبنان با اسرائیل منتشر شد + جزئیات خبر مهم سخنگوی دولت درباره تنگه هرمز؛ تهران و مسقط پای میز مذاکره می‌روند

ترامپ: اگر رییس جمهور بودم، بی تردید ایران را وارد توافق ابراهیمی می‌کردم

ترامپ: اگر رییس جمهور بودم، بی تردید ایران را وارد توافق ابراهیمی می‌کردم دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی ادعا کرد که اگر رییس جمهور این کشور بودم، بدون شک ایران را وارد توافق ابراهیمی (سازش کشور‌های عرب با رژیم اسرائیل) می‌کردم.
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۲ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 18
کد خبر: ۲۳۳۲۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ ترامپ در مصاحبه با شبکه "فاکس نیوز" با اشاره به چاک شومر رهبر یهودی اقلیت سنا گفت که وی، "اسرائیل را رها " و "به صورت واضح اعلام کرد که از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل حمایت نخواهد شد. "

ترامپ افزود که اسرائیل به دلیل "پیروی از" دموکرات‌ها و وفادار ماندن بیش از حد به آن‌ها دچار خطا شده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا در پیامی به نتانیاهو گفت: "من فکر می‌کنم باید این کار (پیروی از دموکرات ها) را به سرعت به پایان برسانید و به دنیای صلح بازگردید. " / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار