پاسخ اسرائیل به طرح حماس برای آتش‌بس-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

پاسخ اسرائیل به طرح حماس برای آتش‌بس

اسامه حمدان مقام ارشد حماس گفت: پاسخ اسرائیل به طرح حماس برای برقراری آتش‌بس در غزه منفی بوده است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 20
کد خبر: ۲۳۳۵۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسامه حمدان، از مقام‌های ارشد حماس امروز چهارشنبه گفت پاسخ اسرائیل به طرح این جنبش برای برقراری آتش‌بس در غزه منفی بوده است.

اسامه حمدان تصریح کرد پاسخ اسرائیل به طرح سه مرحله‌ای حماس «منفی بود و این رژیم با خواسته‌های مردم ما مخالفت کرده است.»

وی اضافه کرد طرح حماس شامل توقف درگیری‌ها در غزه، بازگشت آواره‌ها به خانه‌هایشان و خروج ارتش اسرائیل از نوار غزه بوده است.

او گفت با آنکه حماس انعطاف‌پذیری نشان داده اسرائیل از آنچه قبلاً با آن موافقت کرده بود پا پس گذشت و سیاست تعلل‌ورزی خود را ادامه داد. حمدان گفت این مسئله می‌تواند به ایجاد بن‌بست در مذاکرات منجر شود.

حمدان ضمن مقصر دانستن بنیامین نتیانیاهو بابت مانع‌تراشی در توافق گفت آمریکا اگر واقعا خواستار اتمام نسل‌کشی در غزه است باید ارسال سلاح به اسرائیل را متوقف کند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار