روز ۱۸۰ طوفان الاقصی/ موج حمله‌های هوایی، زمینی و دریایی علیه غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

روز ۱۸۰ طوفان الاقصی/ موج حمله‌های هوایی، زمینی و دریایی علیه غزه

تشدید حمله‌های همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و درگیری مسلحانه جوانان فلسطینی با عناصر متجاوز در کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 03
کد خبر: ۲۳۴۵۳۷

به گزارش راهبرد معاصر، گزارش‌های رسانه‌ای از تشدید حمله‌های هوایی، زمینی و دریایی رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز چهارشنبه حکایت دارد.

 

تشدید حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حمله‌های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه به ویژه خان یونس واقع در جنوب این باریکه طی بامداد امروز از سر گرفته شد.

 

علاوه بر این حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و بخش‌های مسکونی این باریکه نیز ادامه داشته به طوری که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی محله‌های غربی شهر خان یونس را واقع در جنوب این باریکه هدف قرار دادند.

 

خبرنگار شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شدت منطقه‌های اطراف بیمارستان ناصر واقع در خان یونس را بمباران کردند.

 

تیراندازی قایق‌های جنگی به سمت ساکنان نوار غزه

در کنار حمله‌های هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه قایق‌های جنگی این رژیم نیز به سمت شهروندان فلسطینی در ساحل شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه تیراندازی کردند.

 

منطقه‌های ساحلی اردوگاه النصیرات و دیرالبلح در مرکز نوار غزه نیز شاهد حمله‌های قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

 

حمله به کرانه باختری و بازداشت ده‌ها فلسطینی

از سوی دیگر همزمان با تداوم حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه منطقه‌های مختلف نوار غزه تجاوزات پی در پی نظامیان این رژیم به شهرهای مختلف کرانه باختری ادامه دارد.

 

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نظامیان اشغالگر به اردوگاه الفارعه واقع در طوباس طی بامداد امروز حمله کردند.

 

این عناصر متجاوز به شهر نابلس و یکی از ساختمان‌های محله المعاجین در این شهر نیز یورش بردند. منطقه بیتونیا واقع در غرب رام الله و محله‌های البالوع و المصایف نیز شاهد این حمله‌های بامدادی عناصر صهیونیست بوده‌اند.

 

نظامیان اشغالگر در جریان یورش به منطقه حزما واقع در شمال قدس اشغالی به سمت ساکنان این منطقه گاز اشک آور شلیک کردند.

 

عناصر صهیونیست به محله کفرسابا واقع در شهر قلقیلیه نیز حمله کرده و تک تیراندازهای خود را بر سقف خانه‌ها در خیابان ۱۶ شهر نابلس مستقر کردند.

 

منطقه حوسان واقع در بیت لحم و محله المصایون در رام الله نیز شاهد حمله‌های گسترده نظامیان صهیونیست طی بامداد امروز بوده است. عناصر متجاوز در حمله به شهرهای مختلف کرانه باختری ده‌ها فلسطینی را بدون دلیل موجه بازداشت کردند.

 

عناصر صهیونیست یک بمب را در داخل ساختمان تحت محاصره خود در خیابان التعاون نابلس منفجر کردند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده