حملات جنون آمیز اشغالگران به غزه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حملات جنون آمیز اشغالگران به غزه

منابع فلسطینی زنگ خطر را درباره اوضاع شهر غزه با توجه به اقدامات رژیم صهیونیستی به صدا درآوردند و از فقدان وجود ذخایر آب و غذایی در این شهر خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۲۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 12
کد خبر: ۲۴۹۵۳۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ «یحیی السراج» شهردار غزه گفت: اشغالگران عامدانه زیرساخت‌های حیاتی غزه را هدف قرار می‌دهند تا شهر غزه غیرقابل سکونت شود.

وی افزود: اشغالگران تل الهوا را از ۹ ماه قبل هدف قرار می‌دهند. منطقه صنعتی مملو از آوارگانی است که در برج‌های مسکونی قرار دارند.

شهردار غزه تاکید کرد: اشغالگران منابع آب، درختان، مساجد، مدارس و کل زیرساخت‌ها را هدف قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: ۳۵ درصد از زیرساخت‌ها و منازل مسکونی در الشجاعیه به طور کامل ویران شده است.

شهردار غزه تاکید کرد: به دلیل ویرانی کامل زیرساخت‌ها نمی‌توانیم آب را به مناطقی که آوارگان در آنجا مستقر هستند، انتقال دهیم.

وی افزود: ما به سوخت و تجهیزات سنگین نیاز داریم و باید برق وجود داشته باشد.

شهردار غزه تاکید کرد: حدود ۱۰۰ هزار تن زباله در سراسر شهر غزه انباشته شده است و بیماری واگیر بیداد می‌کند.

وی افزود: مقادیر محدودی مواد غذایی مانده است که قیمت‌های سرسام آوری دارد و حداقل نیاز مردم را نیز برطرف نمی‌کند.

از سوی دیگر دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: اشغالگران به شکل جزئی از تل الهوا و منطقه صنعتی شهر غزه عقب نشسته اند. ما به شهروندان درباره حضور در این مناطق با وجود ادعای اشغالگران درباره عقب نشینی، هشدار می‌دهیم.

در این بیانیه به تیراندازی و آتش نظامیان صهیونیست در این دو منطقه و حضور پیکر‌های شهیدان در خیابان‌های آن اشاره شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه تاکید کرد: اشغالگران باقیمانده حیات در شمال غزه را نابود می‌کنند. نبود سوخت و تخریب زیرساخت‌ها بیرون آوردن پیکر شهدا را در تل الهوا با مشکل روبرو کرده است. اشغالگران به دنبال این هستند که ساکنان غزه به شمال این باریکه بازنگردند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار