بازدید 80 میلیونی یکی از برنامه‌های نوروزی سیما در شبکه‌های اجتماعی-راهبرد معاصر
برنامه هفته آینده مجلس تغییر کرد بهادری جهرمی: رویکرد مدیریت مردمی شهید رئیسی صرفاً معطوف به دولت نبود صدیقی: همگان به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند وزیر کشور: باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم  پزشکیان: دستیابی به اهداف با کمک همه اقشار محقق خواهد شد گزارش ظریف از آخرین تحولات در زمینه انتخاب وزرای کابینه چهاردهم روایتی از ماجرای اعتراض یک نماینده به هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز سردار نائینی: باید برد عملیات رسانه‌‎ای سپاه متناسب با اقدامات این نهاد باشد تعطیلی برخی روزها در تهران در هفته آینده به‌دلیل گرمای هوا صحت دارد؟ باقری: توسعه سیاست همسایگی و رفع تحریم‌ها از اولویت های سیاست خارجه است منصوری: به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم اعتبارنامه پزشکیان توسط اعضای شورای نگهبان امضا شد وحیدی: به دنبال اخذ مجوز برای حضور سربازها در اربعین هستیم دستگیری ۲ سرکرده داعش توسط وزارت اطلاعات بازخوانی مطالبات رهبر انقلاب در مراسمات تنفیذ

بازدید 80 میلیونی یکی از برنامه‌های نوروزی سیما در شبکه‌های اجتماعی

رئیس سازمان صداوسیما از بازدید 80 میلیونی یکی از برنامه‌های نوروزی سیما در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسانه‌ها خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 03
کد خبر: ۲۳۴۵۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره اینکه چرا سخنرانی رئیس قوه‌قضائیه در مراسم احیای شب نوزدهم رمضان از شبکه آموزش پخش شد، نه از شبکه‌های پر مخاطب سیما؟، گفت: هیچ تغییری نسبت به سال‌های گذشته اتفاق نیفتاده، شبکه‌های 1، 2 و 3 طبق معمول، مشهد مقدس، حرم حضرت معصومه و یک برنامه مورد استقبال جوانان در تهران استفاده می‌شود.


وی افزود: شبکه تهران به دلیل اینکه شبکه استانی تهران شده و قابلیت دریافت سراسری را در کشور ندارد، قاعدتا شبکه سراسری نیست و به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی اختصاص یافت و باقی شبکه‌ها هم برنامه‌های مختلف بین شبکه‌های مختلف توزیع شد؛ کمااینکه شبکه آموزش در شب نوزدهم، شبکه چهار در شب 21 و شبکه امید، شب بیست و سوم به حرم امام خمینی (ره) اختصاص یافت.


رئیس سازمان صداوسیما ادامه داد: طبیعتا برنامه احیا و سخنرانی در شبکه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده بود، پخش شد، اگر به سوابق هم ملاحظه کنید، موضوع جدیدی نبوده است.


جبلی با اشاره به آمار استقبال مخاطبان از برنامه‌های نوروزی سیما، گفت: آمار قابل توجه و امیدبخشی را از استقبال مخاطبان عزیز از برنامه‌های رسانه ملی داشتیم که در هفته اول نوروز امسال در مقایسه با برنامه‌های سال گذشته در همین بازه زمانی، حدود 8 درصد افزایش مخاطب بود که امیدبخش است.


وی افزود: علاوه بر استقبال از برنامه‌های رسانه ملی که در قالب نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات مشخص شده است، استقبال از برنامه‌های صداوسیما در فضای مجازی هم قابل توجه است، به عنوان مثال یکی از برنامه‌های شبکه‌های اصلی ما در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، حدود 80 میلیون بازدید داشته که نشان می‌دهد باید به استقبال مخاطبان در بسترهای مختلف توجه کنیم.


رئیس سازمان صداوسیما تصریح کرد: برای تابستان امسال و اوقات فراغت، مناسبت‌هایی پیش رو است که همکاران ما در بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما، استان‌ها و به‌ویژه در سیما، ساختارهای سیمرغ و سیمافیلم در حال برنامه‌ریزی هستند، خوشبختانه دست ما به لحاظ تولیدات نمایشی پر است و تا آخر سال 1403 جدول پخش مجموعه‌های نمایشی تقریبا تکمیل شده است، از الآن داریم برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم که تولیدات مناسب و قابل قبولی را داشته باشیم.

 

جبلی همچنین به برنامه‌های رسانه ملی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در برخی حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مرحله انتخابات هم مثل مرحله اول، مناظره بین نامزدهایی را در حوزه‎‌هایی که دور دوم برگزار می‌شود، خواهیم داشت، طبیعتا کانال‌های 200 گانه را نیاز نداریم، اما از شبکه‌های استانی برای برگزاری مناظره‌های انتخاباتی بین نامزدهای مختلف استفاده خواهیم کرد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده