بازدید 80 میلیونی یکی از برنامه‌های نوروزی سیما در شبکه‌های اجتماعی-راهبرد معاصر
کلیات طرح اصلاح قانون مهریه در کمیسیون قضایی مجلس تصویب شد جزئیات دستگیری عناصر شبکه تکفیری در سرپل‌ذهاب عارف: راهبرد دولت این است که اصلاح قیمت‌ها به سه دهک پایین جامعه آسیبی نرساند سکینه سادات پاد، دستیار رئیس‌جمهور از سمت خود کنار رفت؟ هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا مشخص شدند جمعی از مداحان اهل بیت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند علم‌الهدی: اول باید دین مردم را مدیریت کنیم و بعد دنیای آنان را پیام توئیتری پزشکیان به السیسی خطیب نماز جمعه تهران: بسترسازان نابودی زیرساخت‌های سوریه پاسخگوی امت اسلامی باشند الحاق شناور‌های بسیار پیچیده و تسلیحات ویژه به نیروی دریایی ارتش فرمانده سپاه خراسان‌جنوبی: آخرین نفری که خط مقدم نبرد با تکفیری‌ها در سوریه را ترک کرد یک پاسدار بود /برای ارتش سوریه جهاد معنایی نداشت ادای احترام فرمانده کل سپاه پاسداران به مقام شهید سلیمانی لاریجانی: یکی از راهبرد‌های دشمن این است که القاء کند همه خسته هستند و نباید به مردم کاری داشت ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی تا بهمن‌ماه تغییر کرد+ جزئیات نماینده مجلس: حتی فقیرترین کشور‌های آفریقایی هم این حد از کاهش ارزش پول را ندارند

بازدید 80 میلیونی یکی از برنامه‌های نوروزی سیما در شبکه‌های اجتماعی

رئیس سازمان صداوسیما از بازدید 80 میلیونی یکی از برنامه‌های نوروزی سیما در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسانه‌ها خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 03
کد خبر: ۲۳۴۵۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره اینکه چرا سخنرانی رئیس قوه‌قضائیه در مراسم احیای شب نوزدهم رمضان از شبکه آموزش پخش شد، نه از شبکه‌های پر مخاطب سیما؟، گفت: هیچ تغییری نسبت به سال‌های گذشته اتفاق نیفتاده، شبکه‌های 1، 2 و 3 طبق معمول، مشهد مقدس، حرم حضرت معصومه و یک برنامه مورد استقبال جوانان در تهران استفاده می‌شود.


وی افزود: شبکه تهران به دلیل اینکه شبکه استانی تهران شده و قابلیت دریافت سراسری را در کشور ندارد، قاعدتا شبکه سراسری نیست و به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی اختصاص یافت و باقی شبکه‌ها هم برنامه‌های مختلف بین شبکه‌های مختلف توزیع شد؛ کمااینکه شبکه آموزش در شب نوزدهم، شبکه چهار در شب 21 و شبکه امید، شب بیست و سوم به حرم امام خمینی (ره) اختصاص یافت.


رئیس سازمان صداوسیما ادامه داد: طبیعتا برنامه احیا و سخنرانی در شبکه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده بود، پخش شد، اگر به سوابق هم ملاحظه کنید، موضوع جدیدی نبوده است.


جبلی با اشاره به آمار استقبال مخاطبان از برنامه‌های نوروزی سیما، گفت: آمار قابل توجه و امیدبخشی را از استقبال مخاطبان عزیز از برنامه‌های رسانه ملی داشتیم که در هفته اول نوروز امسال در مقایسه با برنامه‌های سال گذشته در همین بازه زمانی، حدود 8 درصد افزایش مخاطب بود که امیدبخش است.


وی افزود: علاوه بر استقبال از برنامه‌های رسانه ملی که در قالب نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات مشخص شده است، استقبال از برنامه‌های صداوسیما در فضای مجازی هم قابل توجه است، به عنوان مثال یکی از برنامه‌های شبکه‌های اصلی ما در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، حدود 80 میلیون بازدید داشته که نشان می‌دهد باید به استقبال مخاطبان در بسترهای مختلف توجه کنیم.


رئیس سازمان صداوسیما تصریح کرد: برای تابستان امسال و اوقات فراغت، مناسبت‌هایی پیش رو است که همکاران ما در بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما، استان‌ها و به‌ویژه در سیما، ساختارهای سیمرغ و سیمافیلم در حال برنامه‌ریزی هستند، خوشبختانه دست ما به لحاظ تولیدات نمایشی پر است و تا آخر سال 1403 جدول پخش مجموعه‌های نمایشی تقریبا تکمیل شده است، از الآن داریم برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم که تولیدات مناسب و قابل قبولی را داشته باشیم.

 

جبلی همچنین به برنامه‌های رسانه ملی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در برخی حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مرحله انتخابات هم مثل مرحله اول، مناظره بین نامزدهایی را در حوزه‎‌هایی که دور دوم برگزار می‌شود، خواهیم داشت، طبیعتا کانال‌های 200 گانه را نیاز نداریم، اما از شبکه‌های استانی برای برگزاری مناظره‌های انتخاباتی بین نامزدهای مختلف استفاده خواهیم کرد./ فارس

ارسال نظر