بازیکنی که دزدی کرده بود، اخراج شد-راهبرد معاصر

بازیکنی که دزدی کرده بود، اخراج شد

دیابی فادیگا، بازیکن باشگاه نیس به دلیل ربودن ساعت یکی از هم تیمی هایش از این باشگاه اخراج شد. این احتمال وجود دارد که او تا ساعاتی دیگر به باشگاه پاریس.اف.سی بپیوندد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 02
کد خبر: ۲۳۷۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛  اخیرا خبر سرقت ساعت کسپر دولبرگ بازیکن جدید باشگاه نیس روی وب سایتهای خبری قرار گرفت و کمی بعد مشخص شد که هم تیمی اش دیابی فادیگا، این ساعت 70 هزار یورویی را دزدیده بود. حالا سران باشگاه نیس، این بازیکن جوان را به خاطر دزدی ساعت هم تیمی اش از باشگاهشان اخراج کردند و بدین ترتیب فادیگا حالا یک بازیکن آزاد است.


بلافاصله بعد از مشخص شدن اینکه چه کسی در زمانی که دولبرگ مشغول تمرین کردن بوده، وارد رختکن شده و ساعت او را دزدیده، سران باشگاه تصمیم به اخراج این بازیکن گرفتند. این درحالی است که تا پیش از این از دیابی فادیگا به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان تیم پایه ای باشگاه نیس یاد می شد. به همین خاطر حالا و پس از اخراج او، خیلی سریع مقدمات انتقالش به تیمی جدید در حال انجام است و طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ انتظار می رود که این مهاجم جوان تا ساعاتی دیگر به تیم اف.سی پاریس، قعرنشین لیگ دسته 2 فرانسه منتقل شود.

 

این باشگاه در هفته گذشته ژرمی منز، بازیکن سابق پاری سن ژرمن را نیز به خدمت گرفته بود. سران این باشگاه پاریسی تصمیم گرفته اند تا فرصتی به این بازیکن جوان بدهند تا بتواند در عرصه فوتبال پیشرفت کند.

 

فادیگا ساعاتی بعد از دزدیدن ساعت هم تیمی اش، آن را فروخته بود و درنتیجه ساعت دولبرگ به او بازگردانده نشد. حالا و با جدی تر شدن گمانه زنی ها در مورد احتمال انتقال فادیگا به تیم اف.سی پاریس، شبکه های اجتماعی مملو از انتقادات متعددی دراین رابطه است. منتقدان براین باورند که دیابی فادیگا دیگر نباید به دنیای فوتبال بازگردد.

منبع: فوتبالی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده