مرکز مدیریت راه‌ها:مسافران از سفر‌های غیر ضروری به نواحی شمال کشور پرهیز کنند-راهبرد معاصر
تخصیص ۱۸هزار سکه طلا در حراج بیستم مرکز مبادله اخطار سازمان هواپیمایی کشوری درباره سوء استفاده از شرایط غیرمترقبه رئیس اتاق بازرگانی ایران: کره‌ای‌ها با برندسازی به بازار ایران نفوذ کردند فرشاد مقیمی به عنوان رئیس هیات عامل ایدرو منصوب شد سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شد لغو پرواز‌ها در برخی فرودگاه‌ها از ساعت ۲۱ امشب فروش ۱۴۰ کیلوگرم شمش طلا در پنجاه و ششمین حراج شمش لغو انسداد ۱۰ روزه محور کندوان پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری آخرین خبر‌ها از پرداخت سود سهام عدالت روند قیمت طلا و انواع سکه در بازار؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ + جدول قیمت‌ها هشدار فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور | فرونشست به خانه و خیابان‌ها در کلان‌شهر‌ها رسیده است بازگشت ساعت آغاز به کار ادارات از ۱۵ مهرماه به روال گذشته دستور جدید مجلس برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وضعیت هوا در جاده‌های کشور | مه‌گرفتگی و بارش پراکنده در محور‌های شمالی

مرکز مدیریت راه‌ها:مسافران از سفر‌های غیر ضروری به نواحی شمال کشور پرهیز کنند

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر وقوع سیل، احتمال انسداد محور‌ها در شمال کشور وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۲۳۹۹۶۱

به گزارش راهبرد معاصر؛حسین ملکی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه و آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده انتهای آزادراه گزارش شده است.

وی افزود: تردد روان در محور‌های هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم، اما با توجه به هشدار هواشناسی و تشدید بارش‌ها در نواحی شمالی کشور مسافران از تردد‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

او درخصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل مهرویلا تا کمالشهر، آزادراه قزوین-کرج محدوده‌های ینگی امام، مهرویلا، پایانه شهیدکلانتری و پل فردیس و آزادراه تهران-ساوه محدوده دهشاد و آزادراه تهران-قم محدوده شکرآباد گزارش شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محور‌ها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و مازندران را شاهد هستیم./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده