قطر: حمله به رفح مذاکرات را به تعویق انداخت-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

قطر: حمله به رفح مذاکرات را به تعویق انداخت

وزیرخارجه قطر در اظهاراتی تاکید کرد که مذاکرات در زمینه آتش بس در غزه تقریبا دچار رکود شده و رخدادهای اخیر در رفح این مذاکرات را به تعویق انداخت.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۲۴۰۷۹۷

به گزارش راهبرد معاصر، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیرخارجه و نخست وزیر قطر امروز در اظهاراتی تاکید کرد که مذاکرات در زمینه آتش بس در غزه تقریباً دچار رکود شده و رخدادهای اخیر در رفح این مذاکرات را به تعویق انداخت.

 

وی در ادامه افزود: حجم ویرانی‌هایی که هم اکنون در غزه مشاهده می‌کنیم تنها ۱۰ تا ۲۰ درصد از حجم واقعی ویرانی‌ها در این باریکه است و گستردگی ویرانی‌ها در آن بسیار بیشتر از چیزی است که ما تاکنون دیده ایم.

 

وزیرخارجه قطر تاکید کرد: درباره اینکه اسرائیل چگونه می‌خواهد جنگ را متوقف کند، ابهامات و تردیدهای متعددی وجود دارد. البته قطر هرگز نمی‌خواهد از نقشی که به عنوان میانجی‌گر ایفا می‌کند، مورد سو استفاده قرار گیرد و ما همواره برای هر گونه کمکی آمادگی داریم.

 

وی افزود: بازگشایی دفتر سیاسی جنبش حماس در قطر یک کانال ارتباطی فعال را برای ما ایجاد کرده است. ما در شرایط کنونی به موضوع میانجی‌گری تمرکز داریم و هنوز زود است که درباره بازسازی غزه صحبت کنیم./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار