زمان اجرایی شدن مصوبه تعطیلی شنبه‌ها-راهبرد معاصر
برنامه هفته آینده مجلس تغییر کرد بهادری جهرمی: رویکرد مدیریت مردمی شهید رئیسی صرفاً معطوف به دولت نبود صدیقی: همگان به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند وزیر کشور: باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم  پزشکیان: دستیابی به اهداف با کمک همه اقشار محقق خواهد شد گزارش ظریف از آخرین تحولات در زمینه انتخاب وزرای کابینه چهاردهم روایتی از ماجرای اعتراض یک نماینده به هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز سردار نائینی: باید برد عملیات رسانه‌‎ای سپاه متناسب با اقدامات این نهاد باشد تعطیلی برخی روزها در تهران در هفته آینده به‌دلیل گرمای هوا صحت دارد؟ باقری: توسعه سیاست همسایگی و رفع تحریم‌ها از اولویت های سیاست خارجه است منصوری: به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم اعتبارنامه پزشکیان توسط اعضای شورای نگهبان امضا شد وحیدی: به دنبال اخذ مجوز برای حضور سربازها در اربعین هستیم دستگیری ۲ سرکرده داعش توسط وزارت اطلاعات بازخوانی مطالبات رهبر انقلاب در مراسمات تنفیذ

زمان اجرایی شدن مصوبه تعطیلی شنبه‌ها

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شورای نگهبان طی ۱۰ روز آینده مصوبه مجلس مبنی بر افزایش تعطیلات هفته‌ها را تأیید و رئیس مجلس ابلاغ کند تعطیلی شنبه‌ها از اواخر خرداد امسال باید اجرایی شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
کد خبر: ۲۴۰۹۲۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب تعطیلی شنبه‌ها در صحن مجلس، اظهار داشت: اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تعطیلی شنبه‌ها موافق بودند زیرا معتقد بودند نباید فرصت‌های تعامل اقتصادی با جهان را از دست بدهیم.

 

رئیس کمیسیون اجتماعی با اشاره به استفتاء از دفاتر 3 مرجع تقلید و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تعطیلی شنبه‌ها، گفت: هر سه مرجع تقلید و همچنین دفتر رهبر انقلاب با تعطیلی شنبه‌ها مشکلی نداشتند این مسئله به‌معنای آن است که این مصوبه از نظر شرعی مشکل ندارد.

 

اسماعیلی تصریح کرد: ازاین‌رو انتظار این است که شورای نگهبان نسبت به این مصوبه نه از نظر قانونی و نه از نظر شرعی ایرادی وارد نکند.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر شورای نگهبان طی 10 روز آینده این مصوبه را تأیید کند و رئیس مجلس ابلاغ کند تعطیلی شنبه‌ها از اواخر خرداد امسال باید اجرایی شود./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده