سردار سلیمانی: روابط عمومی بسیج باید روابط عمومی مردم باشد-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

سردار سلیمانی: روابط عمومی بسیج باید روابط عمومی مردم باشد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حضور مردم عامل تحول و پیروزی‌ در زمان دفاع مقدس است، بیان کرد: روابط عمومی بسیج باید به روابط عمومی مردمی تبدیل شود تا بتواند صدای همگان را در رسانه‌ها منعکس کند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
کد خبر: ۲۴۰۹۶۱

به گزارش راهبرد معاصر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز (چهارشنبه، 26 اردیبهشت) در همایش ملی «مدار امید» که با حضور فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: باید روابط عمومی و رسانه‌ها در حوزه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و امیدآفرینی نقش داشته و در این امر مهم مجاهدت کنند.

 

وی افزود: روابط عمومی بسیج و مجموعه‌های ذیل آن یک تفاوتی باید با سایرین داشته باشد و اگر این تفاوت وجود نداشته باشد نمی‌تواند رسالت خود را جامه عمل بپوشاند. 


رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: بسیج با حضور مردم شکل می‌گیرد و بدون حضور مردم معنایی ندارد، در آستانه سالگرد عملیات بیت‌المقدس هستیم و حاضران در این عملیات شهادت می‌دهند که بسیج عامل موفقیت این امر بود.


سردار سلیمانی با بیان اینکه حضور مردم عامل تحول و پیروزی‌ در زمان دفاع مقدس است، بیان کرد: روابط عمومی بسیج باید به روابط عمومی مردمی تبدیل شود تا بتواند صدای همگان را در رسانه‌ها منعکس کند.


وی تصریح کرد: باید یک رویکرد تحولی را آغاز کنیم و به رسانه مردمی تبدیل و مشکلات آن‌ها را منعکس کنیم.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: حقایق بزرگی در دنیا جلوه‌گر شده است، یک زمانی گفته می‌شد بیداری اسلامی و برخی علامت سوال قرار می‌دانند اما امروز این بیداری در جهان رخ داده است.


سردار سلیمانی اظهار کرد: بیداری جهانی که امروز رخ داده مقطعی نبوده و ادامه دار است لذا ظرفیت رسانه‌ها برای انتقال فرهنگ مقاومت باید توسعه یابد.


حجت‌الاسلام رضایی: فلسفه وجودی بسیج حفظ ارزش‌های انقلاب توسط مردم است
حجت‌الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین نیز در ادامه، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین ویژگی برای ارائه گزارشات بیان کرده‌اند، اول آنکه باید شیوه‌های جذاب و جدید در امر اطلاع رسانی استفاده شود.


وی ادامه داد: گزارشات و اطلاع‌رسانی باید هنرمندانه و به موقع و نیز باید ابهامات مرتفع شود و گزارشات پیشرفت انقلاب جامع و کامل به مردم برسد. 
نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج اظهار کرد: فلسفه وجودی بسیج حفظ ارزش‌های انقلاب توسط مردم است، باید عملکردهای بسیج را به طور کامل بدانیم تا بتوانیم پیام‌ها را به درستی منتقل کنیم.


حجت‌الاسلام رضایی گفت: در همه صحنه‌های مختلف انقلاب باید بسیج و روابط عمومی‌ها در میدان باشند تا بتوانند تمامی عملکردها را به اطلاع مردم برسانند.


سردار باستان: غربی‌ها مانع انتقال اخبار درست از غزه هستند
در ادامه همایش، سردار مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور نیز گفت: در عصر ارتباطات فناوری های جدید تاثیر گذار است.


وی افزود: باید همواره ما به عنوان روابط عمومی‌ها راوی اول باشیم و در کمترین زمان مطالب مهم را بیان کنیم.


 مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: هر آنقدر دایره مخاطب بیشتر باشد مسئله جهاد تبیین مؤثرتر صورت خواهد پذیرفت لذا در حوزه رسانه گسترش مخاطب و کیفیت مطالب نیز از اولویت‌ها در امر اطلاع رسانی است. 


سردار باستان تأکید کرد: در غزه خبرنگار را شهید می‌کنند تا نتواندجنایت‌های صهیونیست‌ها را نشان دهد و غربی‌ها نیز این اقدام جنایتکارانه پیروی می‌کنند.

گفتنی است، همایش «مدار امید» به همت سازمان بسیج مستضعفین، با حضور مسئولان کشوری و لشکری، معاونین روابط عمومی سپاه‌های استانی، مدیران گروه تلویزیونی بسیج استان‌ها، مدیران خبرگزاری بسیج استان‌ها، خبرنگاران افتخاری منتخب و هنرمندان برگزار شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده