سردار سلیمانی: یکی از ابعاد جهاد تبیین اردوهای راهیان نور و پیشرفت است-راهبرد معاصر

سردار سلیمانی: یکی از ابعاد جهاد تبیین اردوهای راهیان نور و پیشرفت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار کرد: راهیان نور متعالی و پیروزی‌بخش است به‌گونه‌ای که باید آن را گسترش دهید لذا بهترین روش تبلیغ و جهاد تبیین برای دانشجویان و دانش‌آموزان اردوهای راهیان نور و پیشرفت است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۰۹۷۳

به گزارش راهبرد معاصر، سردار غلامرضا  سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز (دوشنبه، 1 مرداد ماه) در همایش تجلیل از دست اندرکاران و برگزیدگان راهیان نور و راهیان پیشرفت ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: ما اگر دقیق به جهاد تبیین بپردازیم می‌بینیم که راهیان نور نرم افزار انقلاب اسلامی است. 


وی افزود: جهاد تببین یک چتر گسترده ای است که فهرستی از نرم افزارها ذیل آن قرار می‌گیرند که راهیان نور و پیشرفت هر کدام یکی از نرم افزارها است. 


سردار سلیمانی گفت: در زمان پهلوی دوم کشور ما 5 سال در اشغال اشغالگران بود و حتی کوچکترین اعتراضی از محمدرضا پهلوی دیده نشده است. 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی در استان ما هیچ کارخانه ای وجود نداشت و تنها یک کارخانه قند بود که توسط دشمن بعثی بمباران شد.  


وی تصریح کرد: در 31 شهریور سال 59 که دشمن بعثی بر ما حمله کرد و با اینکه نزدیک به 2 سال از پیروزی انقلاب گذشته بود اما دیدید که کشور در برابر دشمن تسلیم نشد و همه ملت در برابر آن ایستادند و رمز این کار در مدیریت حضرت امام(ره) بود. 


رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) مکتب ارزشمند دفاع مردم پایه را در برابر بیگانگان شکل داد و از دل آن یک نسخه شفا بخشی را برای آزادگان جهان در نظر گرفت که از ذیل آن فرهنگ مقاومت شکل گرفت. 


سردار سلیمانی در پایان مطرح کرد: راهیان نور متعالی و شفا بخش، پیروزی بخش است به گونه ای که باید آن را گسترش دهید لذا بهترین روش تبلیغ و جهاد تبیین برای دانشجویان و دانش آموزان راهیان نور و پیشرفت است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده