حقوق بازنشستگان ۲۰میلیون تومان می‌شود؟-راهبرد معاصر

حقوق بازنشستگان ۲۰میلیون تومان می‌شود؟

با انجام همسان سازی حقوق بازنشستگان نزدیک است و بر اساس این اقدام حقوق بازنشستگان با افزایش ۹۰ درصدی نزدیک به ۲۰ میلیون تومان می شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۴۱۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود، موضوع ۹۰ درصد متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مصوب شده است، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم توسعه است که هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

 

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر این اساس وقتی برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون بشود، دولت مکلف است احکام جدید حقوق بازنشستگان را نیز صادر کند.


حاجی بابایی گفت: هر زمانی که احکام جدید از سوی دولت صادر شد از اول فروردین متناسب سازی حقوق بازنشستگان محاسبه شده و ما به التفاوت واریز خواهد شد./ خبرآنلاین

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
0
0
بنده در این مدت 2 ماه 29 روز است که در مورد اقدامات غیر قانونی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه و هم سازمان تامین اجتماعی و در باره کم کردن حقوق و سایر مزایای بنده در حکم بازنشستگی سالانه و سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 و در فیش حقوق اسفند ماه 1402 و فیش حقوق فروردین و اردیبهشت ماه سال 1403در رسانه ها بیش از هزار بار شکایت و اعتراض کردم ولی متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار