بارزانی: برای رئیس‌جمهور ایران و همراهانش دعا می‌کنیم-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

بارزانی: برای رئیس‌جمهور ایران و همراهانش دعا می‌کنیم

رئیس اقلیم کردستان عراق برای رئیس‌جمهور ایران و همراهان او آرزوی سلامتی کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۴۱۵۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ «نیچروان بارزانی» که حدود ۲ هفته پیش به تهران سفر و با «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه دیدار کرده بود، در شبکه اجتماعی ایکس در مورد حادثه رخ داده برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور نوشت: «من با نگرانی عمیق اخبار حادثه برای بالگرد ریاست‌جمهوری ایران را دنبال می‌کنم. از خدا می‌خواهم که آنها و یارانشان را سالم نگه دارد و برایشان دعا می‌کنیم». 

وی افزود: «فکر ما در این برهه سخت با رهبری و مردم دوست و همسایه ایران است.»

 بر اساس این گزارش، بالگرد حامل «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، عصر امروز در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

رئیس‌جمهور، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده‌اند.

«محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس‌جمهور درباره این حادثه اعلام کرد: از نقاط امیدوارکننده وقوع سانحه برای بالگرد رئیس جمهوری این است با یکی از سرنشینان هلیکوپتر و یکی از کادر پرواز ارتباط برقرار شده است که نشان می‌دهد میزان سختی حادثه بالا نبوده است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده