پیام تسلیت وزیر خارجه سوریه و رئیس اتحادیه آفریقا به رهبر انقلاب-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

پیام تسلیت وزیر خارجه سوریه و رئیس اتحادیه آفریقا به رهبر انقلاب

در ادامه تسلیت جامعه جهانی در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان او، وزیر خارجه سوریه و رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا در پیام‌های جداگانه با رهبر انقلاب و ملت ایران ابراز همدردی کردند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۲۴۱۷۷۵

به گزارش راهرد معاصر،‌ واکنش مقامات رسمی کشورهای دنیا به شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و برخی مقامات ارشد کشورمان همچنان در سرخط خبرهای جهانی قرار داد.

 

در ادامه تسلیت سران و مقام‌های جهانی در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان او، وزیر امور خارجه سوریه و رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا دوشنبه شب همبستگی خود را با ملت ایران اعلام کردند.

 

در همین ارتباط، فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه در پیامی ضمن تسلیت به خاطر شهادت «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری ایران و امیر عبد اللهیان وزیر امور خارجه فقید کشورمان، گفت: ایران و امت اسلامی دو مقام برجسته خود را از دست داد که زندگی خود را وقف خدمت به کشور و امت اسلامی کردند.

 

همچنین، موسی فکی مهامت، رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا در پیامی شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران را به رهبر و ملت این کشور تسلیت گفت.

 

در بیانیه رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا که دوشنبه شب منتشر شد، آمده است که از درگذشت غم‌انگیز رئیس‌جمهور ایران، وزیر امور خارجه و هیأت همراهش عمیقاً متأثر هستم.

 

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان عصر یکشنبه در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد. رئیسی برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، و بالگرد حامل وی و همراهانش در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار