پیام تسلیت رئیس شرکت روس اتم به محمد اسلامی-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

پیام تسلیت رئیس شرکت روس اتم به محمد اسلامی

رئیس شرکت دولتی روس اتم در پیامی به رئیس سازمان انرژی اتمی شهادت رئیس جمهور وهمراهان ایشان را تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۲۴۱۸۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ الکسی لیخاچوف، رییس شرکت دولتی روس اتم در پیامی شهادت رییس‌جمهور اسلامی ایران و جمعی از همراهانشان را به محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تسلیت گفت.

در پیام الکسی لیخاچوف آمده است:

جناب آقای اسلامی عزیز

کارکنان صنعت هسته‌ای روسیه با دریافت خبر درگذشت حزن‌انگیز رییس‌جمهور اسلامی ایران، جناب آقای رئیسی و جمعی از همراهانشان به شدت شوکه شدند.

رییس‌جمهور رئیسی برای ما نه تنها به‌عنوان رهبر یک کشور همسایه و دوست نزدیک روسیه، بلکه به‌عنوان شخصیتی بود که اقدامات زیادی برای ارتقای همکاری‌های استراتژیک میان دو کشور در زمینه همکاری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای صورت داد. یاد و خاطره او برای همیشه در قلب ما باقی خواهد ماند.

جناب آقای اسلامی، لطفا تسلیت صمیمانه ما را به خانواده و دوستان جناب آقای رئیسی، دوستان و همکاران ما در سازمان انرژی اتمی ایران و به همه مردم ایران برسانید. در این غم سخت با شما عزادار هستیم. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده