ضبط تجهیزات آسوشیتدپرس توسط رژیم اسرائیل-راهبرد معاصر
پاسخ تلافی جویانه حزب الله به اسرائیل | شلیک ۴۰ موشک به شهر «الصفد» واکنش فوری رویترز به ادعای ترور سید حسن نصرالله الجزیره: ۳۰۰ نفر در انفجار امروز بیروت شهید شده اند آماده باش سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان سخنگوی وزارت امور خارجه: آمریکا هم باید پاسخگوی جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت باشد نتانیاهو سفرش به نیویورک را ناتمام گذاشت بیانیه سفارت ایران در بیروت در پی حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی حملات شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به مقر اصلی حزب الله در بیروت جوسازی و اظهارات جنگ‌افروزانه نتانیاهو در تریبون سازمان ملل واشنگتن پست: اسرائیل ادوات نظامی را به مرز لبنان منتقل کرده است هشدار رژیم اشغالگر به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۱۵ کشور بیانیه نیرو‌های مسلح یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به تل‌آویو و عسقلان فاکس نیوز: نتانیاهو تمایلی به آتش‌بس ندارد طالبان: در حال مذاکره با مقامات ایران برای حل مشکل مهاجران هستیم

ضبط تجهیزات آسوشیتدپرس توسط رژیم اسرائیل

جنبش حماس فلسطین هدف رژیم اشغالگر از ضبط تجهیزات خبرگزاری آسوشیتدپرس را پنهان کردن جنایات خود علیه مردم غزه از انظار عموم دانست.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۴ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۲۴۱۹۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد ضبط تجهیزات پخش زنده خبرگزاری آسوشیتدپرس توسط رژیم صهیونیستی یک اقدام خودسرانه و ظالمانه مکرر علیه آزادی عمل مطبوعات است. رژیم صهیونیستی با این اقدام قصد دارد جنایات و تخلفات خود علیه مردم فلسطین را از دید افکار عمومی جهان پنهان کند.

پیشتر رسانه آمریکایی اعلام کرده بودند رژیم صهیونیستی پخش زنده تصاویر این خبرگزاری از نواحی شمالی غزه را متوقف و تجهیزات این رسانه را ضبط کرده است.

به نقل از خبرگزاری شهاب، حماس این اقدام رژیم صهیونیستی را اقدامی فاشیستی دانست که نشان می‌دهد ادعای اشغالگر درباره احترام به ارزش‌های حقوق بشر و آزادی فعالیت مطبوعات کذب است. رژیم صهیونیستی با این اقدام نام خود را به عنوان یکی از بدترین رژیم‌های سرکوبگر در سراسر جهان ثبت کرد.

این جنبش اعلام کرد محدود کردن فعالیت خبرگزاری آسوشیتدپرس توسط اشغالگران و قبل از آن بستن دفتر شبکه خبری الجزیره، هدف قرار دادن عمدی خبرنگاران فلسطینی در غزه و کرانه باختری و ممانعت از ورود خبرنگاران بین‌المللی به غزه و مشاهده جنایات ارتش اشغالگر جنایتکار در آنجا مستلزم محکومیت گسترده بین‌المللی است.

حماس اعلام کرد همه این اقدامات اشغالگر می‌طلبد که سازمان‌های مطبوعاتی برای وادار کردن رژیم صهیونیستی سرکش به توقف این محدودیت‌ها و حمله به خبرنگاران، دفاتر مطبوعاتی و به طور کلی فعالیت خبرنگاران فورا اقدام کنند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده