سخنگوی انصارالله: آیت‌الله رئیسی حامی آزادگان در منطقه بود-راهبرد معاصر

سخنگوی انصارالله: آیت‌الله رئیسی حامی آزادگان در منطقه بود

سخنگوی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اهتمام ویژه‌ای به مسائل امت اسلامی از جمله فلسطین داشت و حامی آزادگان در منطقه بود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 23
کد خبر: ۲۴۲۰۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس هیأت ملی مذاکرات و سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اهتمام ویژه‌ای به مسائل امت اسلامی از جمله فلسطین داشت و حامی آزادگان در منطقه بود.

به گزارش شبکه «المسیرة»، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن که در رأس هیأتی در مراسم روز گذشته ادای احترام مقامات خارجی به مقام شامخ شهدای خدمت در تهران شرکت کرده بود، گفت که تسلیت سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله و دیگر رهبران سیاسی و ملت یمن در این مصیبت بزرگ را به جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کردیم.

وی با اشاره به اهتمام ویژه آیت‌الله رئیسی به مسائل امت اسلامی از جمله فلسطین و مستضعفان در جهان گفت: آیت‌الله رئیسی و همراهان وی در نبرد با استکبار آمریکایی-اسرائیلی مشارکت داشتند.دوره ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی با تحول بی‌سابقه‌ای در روابط بین‌الملل و حمایت اقتصادی و سیاسی از آزادگان منطقه همراه بود.

۶۸ تن از سران، مقامات ارشد کشور‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در مراسمی که عصر روز گذشته (دوم خرداد ۱۴۰۳) به میزبانی سرپرست ریاست جمهوری در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، حضور یافتند و به مقام رئیس جمهور و همراهان شهیدش ادای احترام کردند./باشگاه خبرنگاران جوان 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار