جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم فردا برگزار می‌شود-راهبرد معاصر

جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم فردا برگزار می‌شود

 عضو هیات اجرایی مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس دوازدهم از برگزاری قطعی نشست این فراکسیون در جلسه روز یکشنبه ششم خرداد ۱۴۰۳ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 25
کد خبر: ۲۴۲۳۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیدجلیل میرمحمدی میبدی درباره برگزاری جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه فراکسیون فردا یکشنبه( ۶ خردادماه) از ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود حدود ۲۰۰ نفر از منتخبان دوره جدید در این نشست شرکت کنند.

وی درباره جزییات و سازکار و برنامه فردا مطلبی بیان نکرد.

به گزارش ایرنا، پیش از این قرار بود نخستین مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم دوشنبه ۳۱ اردیبهشت برگزار شود که این جلسه به دلیل شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور تشکیل نشد و به تعویق افتاد.

موضوع تشکیل «فراکسیون انقلاب اسلامی» هم به چندی پیش و بعد از برگزاری جلسه هم‌اندیشی جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم برای تاسیس این فراکسیون برمی‌گردد که اکثریت اعضا به تشکیل فراکسیون واحد رای دادند و مقرر شد تا تشکیل نخستین جلسه مجمع عمومی، فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم با نام موقت «فراکسیون انقلاب اسلامی» فعالیت کند.

۹ نفر هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی نصرالله پژمانفر، رضا تقی‌پور، علی خضریان، حمید رسایی، محسن زنگنه، مالک شریعتی، جلیل میرمحمدی، محمدتقی نقدعلی و مجتبی یوسفی هستند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده