معترضان صهیونیست خواستار پایان دادن به جنگ غزه و برکناری نتانیاهو شدند-راهبرد معاصر

معترضان صهیونیست خواستار پایان دادن به جنگ غزه و برکناری نتانیاهو شدند

معترضانی که خواستار بازگرداندن اسرای صهیونیست هستند، می‌گویند تنها راه بازگرداندن این افراد توافق آتش‌بس و پایان دادن به جنگ است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۲۴۲۴۲۹

به گزارش راهبرد معاصر، تظاهرکنندگان صهیونیست در ادامه شنبه‌های اعتراضی بار دیگر به خیابان‌ها آمده و خواستار بازگشت اسرا و برگزاری انتخابات زودرس برای تشکیل کابینه جدید و برکناری بنیامین نتانیاهو شدند.

 

به گزارش تایمز اسرائیل، در این تظاهرات که در تل‌آویو و حیفا شکل گرفته، خانواده اسرا خواستار توافق با حماس و پایان دادن به جنگ شدند.

 

«ایناو زنگاوکر» که پسرش ماتان در غزه نگهداری می‌شود، در تظاهراتی در تل آویو گفت: «شرایط توافق تغییر نکرده است، تنها راه برای بازگرداندن گروگان‌ها پایان دادن به جنگ است». 

 

این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که رژیم صهیونیستی روز گذشته از کشف جسد ۳ اسیر در نوار غزه خبر داد. همچنین حماس ساعاتی پیش با انتشار ویدیویی از کشته شدن چند اسیر دیگر بر اثر بمباران‌های ارتش اشغالگر در نوار غزه خبر داد و مقامات رژیم صهیونیستی را مسئول مستقیم این رخداد‌ها خواند. حماس می‌گوید که به نظر می‌رسد نتانیاهو قصد دارد تمامی اسرای خود را در تابوت به خانه بازگرداند.

 

در همین حال، ساعاتی پیش رسانه‌های عبری خبر دادند که قرار است دور جدید مذاکرات از هفته آینده و با طرحی جدید برگزار شود تا تبادل اسرا صورت گیرد. با این حال، یک مقام ناشناس در حماس این گزارش‌ها را تکذیب کرده و می‌گوید هیچ تاریخی برای مذاکرات تعیین نشده است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده