معترضان خشمگین آمریکایی آدمک نتانیاهو و پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند + تصاویر-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

معترضان خشمگین آمریکایی آدمک نتانیاهو و پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند + تصاویر

یکی از معترضان آمریکایی به الجزیره گفت: ما باید اینجا باشیم. ما باید بگوییم آنچه در غزه رخ می‌دهد به نام ما نیست. به عنوان شهروندان آمریکایی، ما باید بدانیم که این جنگ بدون فرستادن دلار‌های مالیات دهندگان ما به اسراییل، در حالی که مردان، زنان و کودکان را در غزه سلاخی می‌کند، امکان پذیر نیست.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 25
کد خبر: ۲۵۱۵۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ هزاران معترض علیه جنگ غزه روز چهارشنبه در مقابل ساختمان کنگره در واشنگتن، پایتخت ایالات متحده تجمع کردند تا سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در کنگره را محکوم کنند. به گزارش تایم، فعالان حامی فلسطین که پیش از دیدار نتانیاهو وعده «روز خشم» را داده بودند، در خیابان‌ها راهپیمایی کردند و خواستار پایان دادن به کمک‌های آمریکا به اسرائیل و آزادی فلسطین شدند. درگیری‌هایی بین تظاهرکنندگان و مجریان قانون زمانی رخ داد که پلیس به جمعیت خشمگین اسپری فلفل زد. حداقل ۲۳ نفر در سرتاسر پایتخت دستگیر شدند.

نتانیاهو در جریان سخنرانی خود مستقیماً تظاهرکنندگان در خارج از ساختمان کنگره را مورد خطاب قرار داد، برخی از اعضای کنگره به نشانه اعتراض در جلسه سخنرانی نتانیاهو شرکت نکردند. او در این سخنان گفت: «بسیاری تصمیم می‌گیرند در کنار شرّ بایستند. آنها در کنار حماس ایستاده اند. آنها در کنار متجاوزان و قاتلان ایستاده اند... آنها باید از خودشان خجالت بکشند.»

نتانیاهو به یکی از جنجالی‌ترین شخصیت‌های سیاسی جهان در تعقیب بی امان کارزار نظامی مرگبار اسرائیل در نوار غزه پس از حملات ماه اکتبر توسط گروه شبه نظامی فلسطینی حماس تبدیل شده است. یکی از معترضان آمریکایی به الجزیره گفت: ما باید اینجا باشیم. ما باید بگوییم آنچه در غزه رخ می‌دهد، به نام ما نیست. به عنوان شهروندان آمریکایی، ما باید بدانیم که این جنگ بدون فرستادن دلار‌های مالیات دهندگان ما به اسراییل، در حالی که مردان، زنان و کودکان را در غزه سلاخی می‌کند، امکان پذیر نیست. در زیر عکس‌هایی از تظاهرات و درگیری‌های روز چهارشنبه در واشنگتن را مشاهده می‌کنید: / جماران                                                                                                                                             

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار