نابودی تانک‌های مرکاوا در عملیات های جدید القسام-راهبرد معاصر

نابودی تانک‌های مرکاوا در عملیات های جدید القسام

گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس در دویست و سی و سومین روز جنگ غزه، از عملیات‌های جدید علیه نظامیان صهیونیست خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۲۴۲۴۶۸

به گزارش راهبرد معاصر،  گردان‌های قسام یک تانک مرکاوای ۴ اسرائیلی را در بیت لاهیا در شمال نوار غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

 

قسام در علمیاتی دیگر، نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در جبالیا در شمال نوار غزه با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین در هم کوبید.

 

این در حالی است که در روزهای اخیر با وجود گذشت قریب به هشت ماه از جنگ غزه و بمباران سنگین و وحشیانه این باریکه از سوی صهیونیست‌ها، مقاومت فلسطین همچنان به رویارویی با اشغالگران اسرائیلی و وارد کردن ضربات سخت به آن‌ها ادامه می‌دهد.

 

بارزترین نکته عملیات‌های روز گذشته گردان‌های قسام عملیات قهرمانانه در جبالیا در شمال نوار غزه بود که طی آن گروهی از نظامیان اسرائیلی در کمین مجاهدان قسام گرفته شدند و طی آن کشته، زخمی و اسیر شدند.

 

در حالی که رژیم صهیونیستی مدعی تلاش برای ازسرگیری مذاکرات برای مبادله اسرا است، حماس گفته اطلاعی به این جنبش در مورد مذاکرات جدید داده نشده است. حماس تاکید کرده که رژیم اشغالگر جدیتی برای مذاکره و رسیدن به توافق ندارد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده