طوفان در آمریکا ۱۱ کشته برجای گذاشت / تخریب ساختمان‌ها-راهبرد معاصر

طوفان در آمریکا ۱۱ کشته برجای گذاشت / تخریب ساختمان‌ها

گزارش منابع رسمی آمریکا نشان می‌دهد که بر اثر طوفان قدرتمندی که بخش‌هایی از تگزاس، اوکلاهما و آرکانزاس را درنوردید، دست‌کم ۱۱ نفر کشته و تعداد زیادی مجروح و ساختمان‌ها تخریب شدند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۲۴۲۵۷۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ به گفته ری ساپینگتون، کلانتر شهرستان کوک، نیرو‌های امدادی روز یکشنبه در حال جمع آوری آوار‌های طوفان در محله‌ای در شمال دالاس بودند و در این منطقه کشته شدن پنج نفر را تایید کردند.

وی تاکید کرد که تعداد تلفات افراد افزایش خواهد یافت.

مقامات آرکانزاس و اوکلاهما به آسوشیتدپرس گفتند که پنج نفر دیگر در سراسر این ایالت‌ها کشته و تعداد دیگری زخمی شدند. مقامات محلی اعلام کردند که دو نفر در اوکلاهاما و سه نفر دیگر در دو شهرستان آرکانزاس کشته شدند و افزودند که امداد رسانی‌ها ادامه دارد.

به گزارش اداره هواشناسی در فورت ورث، یک گردباد شنبه شب در منطقه نزدیک ولی ویو، تگزاس، در حدود ۶۰ مایلی شمال شرق مرکز شهر دالاس مشاهده شد.

پیش از این اداره هواشناسی، برای این مناطق رعد و برق شدید، گردباد و تگرگ پیشبینی کرده بود.

طوفان همچنین به یک مرکز مسافرتی در امتداد یک بزرگراه بین ایالتی که مقامات گفتند مسافران در آن پناه گرفته بودند، را تخریب کرد.

تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که پلیس و آمبولانس‌ها در نزدیکی پمپ بنزینی که کاملا تخریب شده است، حضور دارند. در این تصاویر خودرو‌ها و کامیون‌ها در میان آوار‌ها دیده می‌شدند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده