بمباران شدید مناطق مختلف نوار غزه-راهبرد معاصر

بمباران شدید مناطق مختلف نوار غزه

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت شدیدی مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۲۴۲۶۴۹

به گزارش راهبرد معاصر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های فلسطینی‌ها را در شرق مسجد صلاح شحاده واقع در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه بمباران کردند. بمباران خانه‌های مسکونی منطقه الزرقا واقع در شمال شهر غزه نیز چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

 

در همین راستا وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد: هیچگاه در طول تاریخ شاهد آن نبوده ایم که این میزان از تجهیزات کشتار جمعی یکجا در برابر چشمان جهانیان برای قتل مردم بی گناه مانند آنچه در غزه رخ می‌دهد، جمع شده باشد.

 

بالگردهای نظامی رژیم صهیونیستی نیز به صورت گسترده مناطق جنوبی شهر غزه را به گلوله بستند.

 

توپخانه این رژیم نیز به صورت پی در پی محله‌های الزیتون و الصبره در جنوب شهر غزه را هدف قرار داد. منطقه الفالوجا در اردوگاه جبالیا نیز شاهد حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی بوده است.

 

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرده بود که در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی نزدیک به ۳۶ هزار فلسطینی به شهادت رسیده اند.

 

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به بیش از ۸۰ هزار و ۴۲۰ نفر رسیده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده