سرلشکر باقری: روابط پایدار ایران و عمان ادامه خواهد یافت-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

سرلشکر باقری: روابط پایدار ایران و عمان ادامه خواهد یافت

وزیر دربار سلطنت عمان در گفتگوی تلفنی با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مراتب تسلیت و همدردی خود و نیروهای مسلح سلطنت عمان به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و دیگر همراهان را ابراز کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۲۴۲۷۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ ارتشبد نعمانی در گفتگوی تلفنی با سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تسلیت عمیق خود، دولت و نیروهای مسلح کشور عمان را به ملت و نیروهای مسلح ایران به‌مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان ابراز کرد.

 

 در این گفتگو دوطرف با تمجید از سطح روابط پایدار و عمیق دو کشور بر ضرورت حفظ روابط پایدار تاکید کردند.

 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از ابراز همدردی و تسلیت ارتشبد نعمانی افزود: عمان همواره برای ایران کشوری مهم و راهبردی است و دو ملت ایران و عمان همواره در سختی‌ها در کنار هم بوده‌اند.

 سرلشکر باقری همچنین بر اهتمام عزم و اراده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیگیری و تقویت مناسبات دو کشور تاکید کرد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده