آنچلوتی: تنظیمات رئال روی حالت «فینال لیگ قهرمانان» است-راهبرد معاصر

آنچلوتی: تنظیمات رئال روی حالت «فینال لیگ قهرمانان» است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید که تیمش را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند آماده می‌کند، می‌گوید که کهکشانی‌ها روی «حالت فینال لیگ قهرمانان» تنظیم شده‌اند!
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۲۴۲۷۵۶

به گزارش راهبرد معاصر؛  کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در آستانه دیدار این تیم برابر دورتموند در ورزشگاه ومبلی لندن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، از آمادگی قوهای سفید مادرید برای این دیدار خبر داد.

رئال شنبه‌شب آخرین بازی خود در لالیگا را در این فصل از رقابت‌ها برگزار کرد و برابر رئال بتیس به تساوی بدون گل رسید. آنها چند هفته پیش قهرمانی خود را در این رقابت‌ها قطعی کردند و حالا برای فتح اروپا یک هفته فرصت آماده‌سازی دارند.

غول اسپانیایی با ۱۴ قهرمانی در تاریخ جام باشگاه‌ها و لیگ قهرمانان اروپا، موفق‌ترین تیم بوده و پنج مورد از این قهرمانی‌ها را در یک دهه اخیر کسب کرده است.

آنچلوتی در آستانه نبرد با دورتموند گفت: استرس از عصر شنبه شروع از راه می‌رسد. ترس که البته طبیعی است و تجربه‌اش را دارم، اما تیمم به من اعتماد به نفس و امید می‌دهد. آنها روی این بازی متمرکز و روی حالت «فینال لیگ قهرمانان» تنظیم شده‌اند.

تیم‌های تحت هدایت آنچلوتی تاکنون ۹ بار راهی فینال اروپا شده‌اند. او این کار را سه بار به عنوان بازیکن و ۶ بار در کسوت سرمربی انجام داده و حالا امیدوار است تا پس از بازگشت به رئال مادرید در سال ۲۰۲۱ و به دست گرفتن سکان هدایت این تیم برای دومین دوره، دومین جام لیگ قهرمانان را لمس کند.

وی افزود: قبل از این بازی‌ها، همیشه شرایط مشابه است. هیجان و شعف در مهم‌ترین بازی فصل درآمیخته می‌شود. هنوز تعطیلات ما شروع نشده، اما سایر تیم‌ها در تعطیلات به‌سر می‌برند. البته که بازی را هم از تلویزیون تماشا خواهند کرد!

آنچلوتی همچنین درباره خداحافظی هفته گذشته تونی کروس، گفت: بیایید امیدوار باشیم که او دوران فوتبالش را با جام لیگ قهرمانان تمام کند، چون استحقاقش را دارد. او در تاریخ رئال مادرید جاودانه شده و برای جاودانگی به این جام نیازی ندراد، اما وداع با طعم قهرمانی لیگ قهرمانان شگفت‌انگیز خواهد بود./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده