آغاز ترافیک صبحگاهی در اکثر بزرگراه‌های پایتخت امروز ۸ خرداد ۱۴۰۳-راهبرد معاصر

آغاز ترافیک صبحگاهی در اکثر بزرگراه‌های پایتخت امروز ۸ خرداد ۱۴۰۳

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ‌گفت:ترافیک در بزرگراه‌های نواب، چمران، آبشناسان، حکیم، زین الدین، همت، بابایی شروع شده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۸۲۲

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ علی اصغرشریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه هشتم خرداد ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم.

 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بار ترافیک در بزرگراه‌های همت، چمران، آبشناسان، شیخ فضل الله، یادگار امام (ره) و محمد علی جناح شروع شده و در حال شکل گرفتن است.

 

وی ادامه داد: همچنین بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج، آزادگان، بابایی، نیروی زمینی، شهید سلیمانی، صیاد، زین الدین، امام علی (ع)، علامه، جانبازان، بزرگراه لشگری و رسالت نیز در حال شکل گیری و پر تراکم است.

 

وی افزود: ترافیک در آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر روان و خلوت، آزادگان فعلا خلوت، آبشناسان به شرق سنگین، علامه شقایق روان و در حال حرکت، شیخ فضل الله پل یادگار سنگین، بابایی نیروی زمینی روان و در حال حرکت، زین الدین نیمه سنگین و رسالت نیز از پل سید خندان سنگین می‌باشد.

 

سرهنگ علی اصغر شریفی ابراز داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر و عرض کم پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد.

 

وی از عابرین پیاده خواست حتما به چراغ عابرین پیاده در حین تردد‌های خود از معابر و تقاطع‌ها توجه داشته باشند و اگر چراغ آنان قرمز بود حتما صبرکرده تا چراغ سبز گردد و آنگاه از محل عبور نمایند. همچنین رانندگان خودروی خود را قبل از خط کشی عابر متوقف کرده تا عابرین بتوانند به سلامت از گدذرگاه عبور نمایند.


 
سرهنگ شریفی گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود به هیچ عنوان در حاشیه معابر بزرگراهی حتی برای لحظه‌ای هم توقف نداشته باشند و در صورت خرابی خودرو در معابر ایمن و توقفگاه‌های اضطراری که به همین منظور تعبیه شده توقف کرده تا از تصادفات جلوگیری نمایند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده