وزیر ورزش: اقدامات ورزشی پس از پیروزی انقلاب بی‌نظیر بوده است-راهبرد معاصر

وزیر ورزش: اقدامات ورزشی پس از پیروزی انقلاب بی‌نظیر بوده است

وزیر ورزش و جوانان اقداماتی انجام شده در حوزه ورزش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را بی‌نظیر عنوان کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۹۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دومین نشست ستاد ملی سند آمایش سرزمینی ورزش کشور امروز با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در محل وزارتخانه برگزار شد.

هاشمی در این جلسه با تاکید بر اینکه طرح آمایش سرزمینی عدالت را در ورزش کشور ایجاد خواهد کرد، گفت: اقداماتی که بعد از انقلاب اسلامی در حوزه ورزش انجام شده بی‌نظیر بوده، ولی به خاطر عدم بهره‌وری نتوانسته‌ایم به توسعه مدنظر دست پیدا کنیم.

وی افزود: مشکل امروز ما کمبود سرانه ورزشی نیست و امروز در جهان بحث بهره‌وری مورد توجه است. موضوع دیگر بحث عدم عدالت در توزیع امکانات بوده که با اجرای طرح آمایش سرزمینی این مشکل حل می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم اعداد و ارقام را درخصوص سرانه‌های ورزشی کشور به درستی اطلاع‌رسانی کنیم، می‌توانیم نشان بدهیم که چه اندازه در این چهار دهه که از انقلاب می‌گذرد دستاوردهایی خوبی در ورزش کشور ایجاد شده است.

در این نشست رضا شجیع مدیر پروژه طرح آمایش سرزمینی، سحر زارع رئیس مرکز فناوری و اطلاعات وزارت ورزش و همتی از دیگر مدیران این پروژه توضیحاتی را درخصوص اجرای مصوبات نشست اول طرح ارائه کردند.

در نشست امروز برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی، کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک و دیگر اعضای ستاد آمایش سرزمینی ورزش کشور حضور داشتند./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده