کاراته‌کاها از حضور در لیگ جهانی مراکش بازماندند/روادید صادر نشد-راهبرد معاصر

کاراته‌کاها از حضور در لیگ جهانی مراکش بازماندند/روادید صادر نشد

ملی‌پوشان کاراته ایران به دلیل عدم صدور روادید از حضور در لیگ جهانی مراکش بازماندند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۹ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۹۸۳

به گزارش راهبرد معاصر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، علی‌رغم پیگیری‌های فدراسیون کاراته از کانال‌های مختلف و حتی درخواست از فدراسیون جهانی کاراته، کشور مراکش از دادن ویزا به نمایندگان ایران برای حضور در رقابت‌های کاراته وان مراکش خودداری کرد تا کاراته‌کاهای کشورمان نتوانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.

در واکنش به این اتفاق فدراسیون کاراته با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «روابط بین‌الملل فدراسیون کاراته از حدود یک ماه قبل برای حضور نمایندگان کاراته ایران در رقابت‌های کاراته وان مراکش، مدارک لازم را به فدراسیون کاراته مراکش و فدراسیون جهانی کاراته ارائه داد.

در ادامه علی‌رغم پیگیری‌های رسمی و غیررسمی فدراسیون کاراته از مبادی ذی‌ربط و قول‌های همکاری از سوی فدراسیون کاراته مراکش و همچنین پیگیری‌های فدراسیون کاراته ایران از فدراسیون جهانی کاراته، کشور مراکش به دلایل سیاسی از دادن ویزا به نمایندگان کاراته ایران خودداری کرد.

فدراسیون کاراته اعتراض شدید خود را به نهادهای ذی‌ربط در این باره داشته است و پیگیر احقاق حق ورزشکاران کشورمان خواهد بود».

لازم به یادآوری است که مراکش به غیر از ایران از ارائه ویزا به نمایندگان کشورهای لیبی و چین تایپه نیز خودداری کرد. رقابت‌های کاراته وان پریمیرلیگ مراکش 11 تا 13 خرداد ماه برگزار می‌شود./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده