کسب ۶ مدال توسط نمایندگان کشورمان در روز دوم کاراته قهرمانی آسیا-راهبرد معاصر

کسب ۶ مدال توسط نمایندگان کشورمان در روز دوم کاراته قهرمانی آسیا

دومین روز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا با ۶ مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز برای نمایندگان کشورمان همراه بود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 24
کد خبر: ۲۵۵۳۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ روز دوم بیست و دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های پایه آسیا، امروز (شنبه) در فیلیپین پیگیری شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز دیگر شدند تا مجموع مدال‌های کشورمان به مدال ۴ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز برسد.

در رقابت‌های امروز و در وزن ۶۶+ کیلوگرم، مهلا صداقت ابتدا ۹ بر صفر نبیلا از اندونزی را شکست داد و در ادامه با برتری یک بر صفر مقابل مایو ماتسورا از ژاپن به دیدار نهایی راه یافت. صداقت در دیدار نهایی نیز ۲ بر یک چانانخان خیاوخان از تایلند را شکست داد و چهارمین مدال طلای نمایندگان کشورمان را کسب کرد.

الینا صفاجو در وزن ۵۹- کیلوگرم ابتدا ۷ بر صفر حنان احمد از کویت را شکست داد و در ادامه ۲ بر یک مقابل نلیشا حافظان از سنگاپور به پیروزی رسید و فینالیست شد. صفاجو در دیدار نهایی ۳ بر یک مغلوب نائو اینادا از ژاپن شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۶۱- کیلوگرم ابوالفضل همدم‌جو ابتدا ۴ بر صفر رشید سالم از امارات را برد و سپس با نتیجه ۷ بر ۳ اسایتامبی از مالزی را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله ۷ بر ۳ کوتمان ساتیمکول از قرقیزستان را شکست داد و فینالیست شد، اما در دیدار نهایی با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب تایو ناکلمورا از ژاپن شد و به مدال نقره رسید.

وهاب شاهمیر در وزن ۷۶- کیلوگرم ۵ بر صفر لن چن از چین تایپه را برد و با برتری ۴ بر ۲ از سد کیچی ساتو از ژاپن گذشت و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله ۷ بر ۵ والد گاتامیش از اردن را شکست داد و به فینال رسید. شاهمیر در دیدار پایانی مقابل علیخان کادیرگالی از قزاقستان ۳ بر یک نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۴۸- کیلوگرم، غزل فتحی در دور اول ۲ بر صفر نتیجه را به دیانا سرقازین از قزاقستان واگذار کرد، اما با توجه به صعود حریف قزاق به دیدار نهایی به جدول شانس مجدد راه یافت. او در جدول شانس مجدد ابتدا ۸ بر صفر تنگ از هنگ کنگ را شکست داد و در ادامه با همین نتیجه حریفی از کشور میزبان را از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

ابوالفضل صادقی در کاتای انفرادی جوانان پس از برتری مقابل ترشین از قزاقستان، برابل میتام الاکم از عربستان مقابل پوترا دیاندرا از اندونزی مغلوب شد و به جدول شانس مجدد رسید. در این گروه ابوالفضل صادقی پس از برتری مقابل نماینده کویت، در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۳۹.۳۰ بر ۳۷.۶۰ مقابل دونگ دین از ویتنام به برتری رسید و مدال برنز کسب کرد.

روز گذشته هم تیم ایران توسط پارمیس علیپور، ساغر جندقی و امیرعلی تیموری موفق به کسب مدال طلا و مریم گرزین، محمد عبدالهی و کاتای تیمی نوجوانان با ترکیب آرمین جوانی، امیررضا مسلمان و سینا نوری به مدال برنز دست یافته بود. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار