دریادار ایرانی: با ظرفیت‌های علمی کشور، امنیت اقتصادی را در اقیانوس‌ها برقرار کنیم-راهبرد معاصر

دریادار ایرانی: با ظرفیت‌های علمی کشور، امنیت اقتصادی را در اقیانوس‌ها برقرار کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در حوزه امنیت اقتصادی باید حضوری فعال داشت، افزود: باید با بهره‌گیری حداکثری از همه ظرفیت‌های علمی کشور، امنیت اقتصادی را در عمق اقیانوس‌ها با اقتدار برقرار کنیم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 29
کد خبر: ۲۴۳۰۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین افتتاح مرکز فرهنگی، اقامتی سبلان در شهرستان بندرانزلی، گفت: منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) انزلی در دیپلماسی دفاعی، آموزش و تربیت نیرو برای حضور در اقیانوس‌ها و تعامل با کشور‌های حاشیه دریای خزر، از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است.


وی تصریح کرد: این شهرستان برای نیروی دریایی از گذشته تاکنون منطقه‌ای تاریخ ساز بوده که خاکش مدفن شهیدانی چون یدالله بایندر و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.


فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در حوزه امنیت اقتصادی باید حضوری فعال داشت، افزود: باید با بهره‌گیری حداکثری از همه ظرفیت‌های علمی کشور به‌ویژه جوانان، دانشگاهیان، مراکز پژوهشی، تحقیقاتی و صنعتی امنیت اقتصادی را در عمق اقیانوس‌ها با اقتدار برقرار کنیم.


دریادار ایرانی ادامه راه شهدا و عمل به تاکیدات فرامین فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) را بر همه خدمتگزاران نظام واجب دانست و گفت: باید شرایطی برای خانواده‌های همرزمان ما که در اجرای ماموریت‌های کلیدی نقش مهم و حساسی برعهده دارند ایجاد کرد که آرامش و آسایش آن‌ها فراهم شود.


وی خاطرنشان کرد: فداکاری نیروی‌های مسلح در ایجاد امنیت با هیچ مقیاسی قابل اندازه گیری و سنجش نیست و این فداکاری در سایه حمایت خانواده‌های آنان رقم می‌خورد.


فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم ایران کرده است و این فرزندان موتور پیشران کشور در همه حوزه‌ها هستند و فعالیت‌های بزرگی را در سایه ولایت فقیه، مردم، به مدد خون شهدا و خانواده‌های معظم و جوانانی که در این کشور رشد یافته، انجام شده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده