تصادف زنجیره‌ای در تونل شماره چهار لتوبان تهران _ پردیس را قفل کرد-راهبرد معاصر

تصادف زنجیره‌ای در تونل شماره چهار لتوبان تهران _ پردیس را قفل کرد

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو در تونل شماره چهار آزاد راه تهران _ پردیس به سمت تهران را قفل کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 29
کد خبر: ۲۴۳۱۷۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ ایرج کهریزی اظهار کرد: ترافیک در ورودی‌های پایتخت به دلیل تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو باعث پس زدگی چند کیلومتری بارترافیک شده است.

وی ادامه داد: تخلیه بارترافیکی اتوبان تهران - پردیس به جاده قدیم باعث به وجود آمدن ترافیک فوق سنگین در جاده قدیم نیز شده است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک سایر محورها، توضیح داد: در محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، شمال به جنوب محور هراز ترافیک سنگین و روان درجریان است و تردد خودرو‌ها به سهولت و بدون گره ترافیکی در جریان است.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و روان درجریان است، اما در برخی نقاط این محور مانند گیلاوند، مهرآباد رودهن به صورت مقطعی شاهد افزایش بار ترافیکی هستیم.

وی افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از مسیر‌های رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان درجریان است و هموطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این مسیر‌ها هستند و تاکنون حادثه‌ای گزارش نشده است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران بااشاره به حضور ماموران پلیس در سطح محور‌ها با هدف مدیریت ترافیک محورها، اضافه کرد: ماموران پلیس راهور در محور‌های مختلف باآمادگی کامل حضور دارند.

کهریزی توصیه کرد: هموطنان زمان سفر خود را مدیریت کنند و قبل از آغاز سفر وضعیت راه را از مراجع معتبر رصد کنند تا در بارترافیکی محور‌ها گرفتار نشوند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در نزدیکی مقاصد سفر اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و با رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر رانندگان داشته باشند.

شهرستان پردیس باجمعیتی ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار