کاهش دمای شدید و احتمال بارش برف در نقاط مختلف کشور-راهبرد معاصر

کاهش دمای شدید و احتمال بارش برف در نقاط مختلف کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت : با توجه به برودت هوا احتمال یخ زدگی در مناطق غربی بسیار زیاد است لذا رانندگانی که قصد تردد از این محورها را دارند باید حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 12
کد خبر: ۲۴۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه سنگین در ورودی کلان شهرها به خصوص کلان شهر تهران گفت: در حال حاضر در آزادراه کرج ـ تهران محدوده پل فردیس تا گرمدره ترافیک سنگین و ترافیک جاده مخصوص کرج-تهران ترافیک نیز نیمه سنگین است. همچنین ترافیک در هر دو مسیر آزادراه و جاده مخصوص تهران-ساوه پرحجم گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت جوی راه‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر شرایط جوی اغلب جاده‌های کشور مساعد و پایدار است اما از بعد از ظهر روز یکشنبه انتظار بارش برف در ارتفاعات محورهای غربی و شمال غربی کشور را داریم و با توجه به برودت هوا احتمال یخ زدگی این محورها بسیار زیاد است بنابراین رانندگانی که قصد تردد از این محورها را دارند باید حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی در ادامه با اعلام شماره تلفن ٨٨٢۵۵۵۵۵ افزود: به مسافران توصیه می‌شود که حتما قبل از آغاز سفر خود با تماس با شماره تلفن اعلام شده از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

منبع : ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده