مربی استقلال: خنده‌دار است که هوادار نداریم-راهبرد معاصر

مربی استقلال: خنده‌دار است که هوادار نداریم

سرمربی استقلال گفت: همه بازیکنان واقف به اهمیت بازی آخر هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 31
کد خبر: ۲۴۳۳۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ جواد نکونام ظهر جمعه در نشست خبری پیش از بازی استقلال و پیکان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: با وجود یک فصل پر از اتفاقات عجیب و غریب که در فوتبال ما می‌افتد همه تیم‌ها امسال با وقفه و تعطیلات زیادی که در لیگ اتفاق افتاد سال سخت و پرفشاری داشتند. آخرین بازی ماست و اهمیت بازی کاملا مشخص است و همه بازیکنان واقف به اهمیت این بازی هستند.

 

سرمربی استقلال افزود: مقابل تیمی بازی داریم که خوب و قابل احترام است و با توجه به شرایط جدول احتیاج به امتیاز این بازی دارند. امیدوارم بچه‌ها با تمرکز و توان بالا در این بازی به میدان بروند تا به موفقیت برسند.

 

او درباره برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی، گفت: این اتفاق فقط در فوتبال ایران می‌افتد و هیچ جای دنیا به این شکل نیست. دوستانی که روز اول برنامه لیگ را می‌نوشتند باید این فکر را می‌کردند که ما وقتی دو استادیوم بزرگ نداریم که دو تیم بزرگ کشور در آن‌ها بازی کنند نباید چنین برنامه‌ریزی می‌کردند. شاید فکرش را هم نمی‌کردند که کار به این شکل شود که روز آخر قهرمان مشخص شود. به هر حال این اتفاق از بی‌برنامگی فوتبال ماست. واقعا خنده‌دار است که تیم ما تا ثانیه آخر برای قهرمانی می‌جنگد اما هوادار در ورزشگاه نداریم. این برنامه‌ریزی اشتباه از طرف کسانی بوده که برنامه‌ریزی کردند و حتما باید زودتر درباره آن صحبت می‌شد. ما نتوانستیم ورزشگاه را تغییر دهیم شاید اگر تیم دیگری بود می‌توانست این کار را انجام دهد!

 

وی درباره این که گفته شد برای حضور مهمانان تیم استقلال کارت ملی ارائه شود، گفت: به ما گفتند کسانی که قرار است با تیم بیایند را معرفی کنید که من گفتم مگر بازی با هوادار در دستگردی از کسی کد ملی گرفتند که حالا مو را از ماست می‌کشند؟ البته از روز اول برای ما همین بوده است. وقتی بازی بدون تماشاگر است ۵۰ یا ۱۰۰ تفر فرقی ندارد. در فوتبال ما اتفاقات عجیبی می‌افتد که در هیچ جای دنیا نمی‌افتد./ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده