حکم کمیته استیناف در خصوص نکونام و ۵ استقلالی اعلام شد-راهبرد معاصر

حکم کمیته استیناف در خصوص نکونام و ۵ استقلالی اعلام شد

باشگاه پرسپولیس از اعضای تیم فوتبال استقلال به دلیل مصاحبه‌هایشان شکایت کرده بود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 30
کد خبر: ۲۴۳۲۶۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ اظهارات تند مربیان و بازیکنان استقلال در مورد تیم رقیب که به زعم باشگاه پرسپولیس اتهام و توهین به این تیم را در خود داشت، باعث شکایت سرخپوشان در کمیته انضباطی و استیناف شد.

با این حال اکنون کمیته استیناف نیز در این پرونده حکم به برائت سرمربی، کاپیتان و مربیان استقلال داده است. بر این اساس در این پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس رد می‌شود و آنها مشمول جریمه نخواهند شد.

پس از این بازی مهدی هاشمی‌نسب گفته بود که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود. سیدحسین حسینی هم مدعی شده بود پرسپولیس صندوق مالی زیادی دارد که مشکلات این تیم را حل می‌کند.

در حکم استیناف آمده است:

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت آقایان جواد نکونام، مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور، کیانوش رحمتی، سید حسین حسینی و باشگاه استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه بعد از بازی با آلومینیوم اراک موضوع ماده ۷۱ مقررات انضباطی و شکایت باشگاه پرسپولیس تهران با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است. / همشهری

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده