حمله فکری به پیشکسوتان استقلال-راهبرد معاصر

حمله فکری به پیشکسوتان استقلال

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال از پیشکسوتان این باشگاه خواست که به جای خودزنی تا آخرین لحظه از تیم‌شان حمایتت کنند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 31
کد خبر: ۲۴۳۳۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمود فکری درباره دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر اظهار داشت: من مشکلات را می‌دانم و همین طور سختی بازی در ورزشگاه خالی آن هم در روزی که استقلال شانس قهرمانی دارد اما باید امیدوارانه وارد این بازی شد. روزی که برای حمایت از تیم استقلال به کمپ مرحوم حجازی رفتم به خود جواد نکونام هم گفتم تا لحظه آخر بجنگید و خسته و ناامید نشوید.

 

به نقل از تسنیم وی افزود: ما در روز آخر اولین دوره لیگ برتر، بازی را در میان ناباوری به ملوان انزلی باختیم و قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کردیم. در دوره هشتم اما در مشهد مقابل پیام پیروز شدیم و با برتری فولاد خوزستان مقابل ذوب‌آهن قهرمانی را جشن گرفتیم. ما در روز آخر لیگ هشتم امیدوارانه بازی کردیم و درخواست من از کادرفنی و بازیکنان استقلال این است که جلوی پیکان هم فقط به بازی خود و پیروزی برابر این تیم فکر کنند. استقلال باید فقط به بردن فکر کند و حتی اگر قهرمان هم نشد باز با 67 امتیاز سربلند باشد.

 

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: خود من خیلی به لغزش پرسپولیس جلوی تیم خوب مس رفسنجان و قهرمانی استقلال امیدوارم اما اگر هم این اتفاق نیفتاد باز، پیروزی در آخرین مسابقه خیلی مهم است.

 

فکری در خصوص رفتار و گفتار برخی پیشکسوتان پس از کمتر شدن شانس قهرمانی این تیم گفت: متأسفانه شاهد یکسری تحرکات، شیطنت‌ها و رفتارهایی هستیم که نه درشأن استقلال است و نه در شآن پیشکسوت در این باشگاه بزرگ و من فقط سربسته بگویم پیشکسوتان به جای خودزنی باید حمایت کنند. این استقلال به حمایت هواداران و پیشکسوتان نیاز دارد تا انشالله فردا به قهرمانی برسد. امیدوارم با همدلی کمک کنیم تیم استقلال با روحیه بالاتری وارد زمین بازی با پیکان شود نه اینکه با رفتار و گفتار خود تیم را تخریب کنیم.

 

وی در مورد برخی انتقادات و کامنت‌ها علیه جواد نکونام در فضای مجازی گفت: این اتفاق جدیدی نیست و زمان من هم فضای مجازی و افرادی که خط می‌دادند خیلی من را زدند. من خوب می‌دانم الان هم برخی‌ها ربات می‌خرند و با کامنت‌های فیک دنبال تغییر سرمربی و زدن مربیان استقلال هستند. من با تمام وجود این فضل را لمس کردم و متأسفانه اراده‌ای هم برای برخورد با گردانندگان فضای مجازی وجود ندارد.

 

فکری در پایان ضمن آرزوی قهرمانی و موفقیت برای استقلال تصریح کرد: انشالله تیم استقلال فردا با ارائه یک بازی برتر برابر پیکان به پیروزی برسد و از ته دل مثل همه استقلالی‌ها دعا می‌کنم تیم محبوبم قهرمان شود. در ضمن خیلی حرف‌ها دارم و انشالله تصمیم گرفته‌ام به زودی در یک برنامه زنده تلویزیونی دست دشمنان استقلال را رو کنم./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار