درویش: تمدید قرارداد‌ها را از فردا شروع می‌کنیم-راهبرد معاصر

درویش: تمدید قرارداد‌ها را از فردا شروع می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، کار تمدید قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم از فردا آغاز خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛  رضا درویش درباره دیدار آخر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: ما از هفته بیست‌ودوم گفتیم که اگر همه بازی‌های‌مان را ببریم قهرمان می‌شویم. خدا کمک کرد و زحمات بچه‌ها به بار نشست و ایستگاه آخر را هم با عنایت خدا پیروز می‌شویم و قهرمان خواهیم شد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که نگران نیست که قهرمانی پرسپولیس با اتفاقات فوتبالی از بین برود، تصریح کرد: نه، بچه‌های ما باید همه هم و غم‌شان را بگذارند که بازی را ببرند. این اتفاق بیفتد، قهرمان می‌شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به تمدید قرارداد اوسمار لوس ویرا خاطر نشان کرد: ابتدا این بازی را ببریم و بعد از آن در این مورد تصمیم‌ می‌گیریم.

درویش در پاسخ به این پرسش که «با توجه به اینکه پرسپولیس در لیگ نخبگان حضور پیدا می‌کند، چه تدبیری برای این مسابقات دارید؟»، گفت: یقیناً باید تیمی در خور آسیا بسازیم تا با تیم‌های بزرگ که قراردادهای چندصد میلیون دلاری دارند، رقابت کنیم. ما آن بضاعت را نداریم و یا سقف قراردادها به ما اجازه نمی‌دهد و باید در حد مقدورات خودمان تلاش کنیم. از آنجا که بانک شهر در چند روز اخیر پشتیبانی‌های خوبی داشته است، ما ساعت 12 امروز نامه نوشتیم تا درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. خدا را شکر پول‌ها واریز شده است و نزدیک به 80 درصد تا اینجا پرداخت کردیم. آپشن‌ها هم جزو اولویت قرار گرفته است و ان‌شاءالله تا بعد از پایان فصل پرداخت می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که «با توجه به اینکه محدودیت استفاده از بازیکن خارجی در آسیا برداشته شده است، این موضوع کار پرسپولیس را سخت نمی‌کند؟»، اظهار داشت: ما باید خودمان را با خودمان قیاس کنیم. اینکه آنها چه کار می‌کنند مهم نیست، باید ببینیم مقدورات ما چیست و از مقدورات‌مان به نحوی شایسته استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که تمدید قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم از چه زمانی شروع می‌شود، اعلام کرد: ان‌شاءالله از فردا./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده