شرکت بیش از ۶۱۰۰ داوطلب لرستانی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و وزارت بهداشت تازه‌ترین نتایج نظرسنجی ایسپا پیرامون مصرف شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی در مواجهه با سناریوی خودکشی نوجوانان با پلیس تماس می‌گیرد اپ جدید گوگل برای جستجوی سریع در ویندوز ارائه می‌شود ادارات خوزستان دورکار شدند / آلودگی هوا ساعت کاری برخی شهر‌ها را تغییر داد پژوهشگران انگلیسی، سیستم هشدار سرطان ساختند آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد بازگشایی دوطرفه جاده چالوس پس از محدودیت ۴ ساعته یکطرفه شدن جاده چالوس؛ ترافیک سنگین است رونمایی از رقیب مدرن و پرادعای آیفون ۱۷ پرو مکس / شیائومی ۱۷ پرو مکس به بازار آمد؟   خواهر‌خواندگی بندرعباس و مومباسا در کنیا وضعیت دما و بارش کشور تا اوایل آبان‌ماه پیش‌بینی وقوع شفق‌های قطبی در مریخ ممکن شد؟ یک متهم به دلیل ۱۴۰ مورد سقط جنین غیرقانونی به اعدام محکوم شد کشف و امحای ۳.۵ تن ماری جوانا در ایذه/ شهادت مامور پلیس در درگیری با سوداگران مرگ افزایش تعرفه پرستاران کلید خورد /پیشنهاد معافیت مالیات پلکانی پرستاران در بودجه ۱۴۰۵

تاکید چمران بر برخورد جدی‌تر مسئولان با موضوع آلودگی هوا

رییس شوراى شهر تهران گفت:مسئولان کمی جدی‌تر در زمینه آلودگی هوا برخورد کنند، واقعا در خصوص آلودگی هوا چه شده که اینگونه است؟
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۱ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 01
کد خبر: ۱۶۶۲۶۴

به گزارش راهبرد معاصر، مهدى چمران رییس شوراى شهر تهران مهدی چمران در یکصد و هجدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مسئولان می‌خواهیم کمی جدی‌تر در زمینه آلودگی هوا برخورد کنند، واقعا در خصوص آلودگی هوا چه شده که اینگونه است؟

 

وى ادامه داد: آلودگی هوا مربوط به کل کشور است و علاوه بر اصفهان و تبریز و اراک که آلودگی در آن‌ها دائمی بود، حالا قم و قزوین نیز اضافه شده است. یکی از برنامه‌های اثر گذار ساخت پل‌ها و رمپ و لوپ هاست که رفت و آمد‌ها را کاهش می‌دهد و روزانه چند صد کیلومتر از سفر‌ها را کمتر می‌کند.

 

رییس شوراى شهر تهران بیان کرد: ما برای بنزین یارانه پرداخت می‌کنیم و به قیمت جهانی نیست بلکه با قیمت خاص خود است؛ صرفه جویی در بنزین پیش از این نیز مطرح شده و وزیر نفت اسبق قول داد که هرچه صرفه جویی در مصرف بنزین انجام شود، درآمد آن را به شورا و شهرداری می‌دهیم که برای حمل و نقل عمومی از آن استفاده شود که انجام نشد. در آن زمان توافق‌نامه امضا شد، اما به نتیجه نرسید. این اقدام کار درستی بود که باید صورت می‌پذیرفت.

 

وی با اشاره به ساخت ۱۰۵ واگن از سوی شرکت واگن سازی، یادآور شد: تا زمانی که بخواهند بسازند و وارد کنند زمان می‌برد و گمان نمی‌کنم تا دو سال آینده وارد چرخه شود، اما وزیر کشور بر این موضوع تاکید داشتند. مپنا باید بخشی از آن را بسازد، واگن سازی پارس طرح را سوار کند و شرکت‌های دانش بنیان نیز بخش دیگر کار را انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه رانندگان اسنپ رانندگان داخل شهر هستند و شناسایی نشده و آزمایشات لازم را انجام ندادند، یادآور شد: مشخص نیست که این افراد آمادگی رانندگی در معابر بین شهری را داشته باشند و یا شاید خودروی آن‌ها ایمنی کامل را نداشته باشد. به همین دلیل اعلام شد که باید مجوز دریافت کنند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار