تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون اختصاصی دانشجو- معلم ۱۴۰۳-راهبرد معاصر

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون اختصاصی دانشجو- معلم ۱۴۰۳

با اعلام اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، مهلت انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ تمدید شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۷ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ منتشر شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم دانشگاه فرهنگیان که تاکنون برای انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته مربوط و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

درضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود در دانشگاه فرهنگیان اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل اصلاحات دفترچه انتخاب رشته پذیرش دانشجو -معلم در دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده است. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده