تجلیل از مقام شهید امیرعبداللهیان در وزارت امور خارجه-راهبرد معاصر

تجلیل از مقام شهید امیرعبداللهیان در وزارت امور خارجه

کارکنان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در هفتمین روز شهادت حسین امیرعبداللهیان، با حضور در دفتر کار وزیر شهید، با نثار شاخه گل، یاد و خاطره او را گرامی داشتند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۹ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ معاونین، مدیران، کارشناسان و کارکنان وزارت امور خارجه در هفتمین روز شهادت امیر دیپلماسی مقاومت و وزیر مجاهد و فعال امور خارجه، شهید حسین امیرعبداللهیان با حضور در دفتر کار وزیر شهید و نثار شاخه گل، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند و با قرائت و هدیه فاتحه برای روح آن دیپلمات مجاهد و انقلابی، از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای او علو درجات و غفران واسعه الهی مسئلت کردند.

مدیران ارشد و کارکنان دستگاه دیپلماسی همچنین در این مراسم، با اهداف والا و آرمان‌های مقدس وزیر شهید امور خارجه در دفاع جانانه از منافع و امنیت ملی میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

پیش از این نیز مراسم باشکوه هفتمین روز شهادت شهدای خدمت در حسینیه وزارت امور خارجه با قرائت قرآن مجید و نوحه خوانی و ذکر مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور سرپرست وزارت امور خارجه، مدیران و کارکنان و نیز مدیران و کارکنان پیشکسوت دستگاه دیپلماسی و همچنین مشارکت خانواده گرانقدر وزیر شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان برگزار شده بود. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده