تیراندازی در غرب آلمان ۴ زخمی برجای گذاشت-راهبرد معاصر

تیراندازی در غرب آلمان ۴ زخمی برجای گذاشت

پلیس آلمان از زخمی شدن چند نفر در نتیجه وقوع تیراندازی در یکی از شهر‌های واقع در غرب این کشور خبر می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۶ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۸۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه شامگاه امروز (شنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که بنا بر اعلام سخنگوی پلیس شهر «دورتموند» در ایالت مرزی «نوردراین وستفالن» در غرب آلمان، حادثه تیراندازی در شهر «هاگن» در ۱۵ کیلومتری جنوب این شهر، چهار نفر زخمی شدند در حالی که فرد مظنون به انجام این حمله هنوز متواری است.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه (فرانس پرس)، سخنگوی پلیس دورتموند ضمن اعلام این که یکی از زخمی‌های حادثه تیراندازی در هاگن، یک زن است که در وضعیت وخیمی به سر می‌برد، عنوان کرد که امکان دارد انگیزه این حمله خانوادگی باشد در حالی که پلیس تاکنون هر گونه زمینه سیاسی یا مذهبی برای حمله را رد می‌کند.

در حالی که نیرو‌های پلیس آلمان با کمک یک بالگرد که بر فراز شهر هاگن در حال پرواز است، به دنبال فرد مظنون حادثه تیراندازی در یک آرایشگاه در یکی از خیابان‌های این شهر می‌گردند، همه زخمی‌های حمله به بیمارستان منتقل شدند.

پلیس که نیرو‌های آن به محل وقوع حادثه اعزام شدند، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نیز از ساکنان درخواست کرد تا از منطقه مورد نظر و مرکز شهر هاگن دوری کنند.

این حادثه یک روز پس از آن روی داد که بنا بر گزارش مجله «اشپیگل» آلمان، مرکز شهر «مانهایم» در جنوب غرب این کشور شاهد یک حمله با چاقو بود که در جریان آن، یک جوان ۲۵ ساله افغان با حمله به گردهمایی یک جنبش ضد اسلامی، شش نفر را زخمی کرد از جمله یک نروی پلیس که به شدت مجروح شد.

این در حالی است که هنوز انگیزه عامل حمله دیروز (جمعه) در شهر مانهایم فاش نشده هر چند که دولت آلمان اعلام کرده که این حمله ممکن است انگیزه مذهبی داشته باشد. / شفقنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار