حزب‌الله جولان را به آتش کشید-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حزب‌الله جولان را به آتش کشید

منابع خبری از حملات موشکی حزب‌الله لبنان به جولان اشغالی خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۲۴۳۶۹۶
حزب‌الله جولان را به آتش کشید

به گزارش راهبرد معاصر؛ حزب‌الله لبنان تعداد زیادی موشک به منطقه کتسرین در جولان اشغالی شلیک کرد و در این منطقه آتش‌سوزی‌های گسترده‌ای رخ داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن تایید این خبر گزارش داد که ۱۰ فروند موشک از خاک لبنان شلیک شده و در نقاط مختلف جولان آتش‌سوزی شده است.

پس از انتشار این خبر، حزب‌الله لبنان اعلام کرد مرکز فرماندهی لشکر ۲۱۰ جولان را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

از زمان آغاز جنگ غزه مرز‌های لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار