نحوه تبلیغات کاندیدا‌های ریاست‌ جمهوری چهاردهم اعلام شد-راهبرد معاصر
اسماعیل شوشتری، وزیر اسبق دادگستری درگذشت واکنش شریعتمداری به انتشار شعری به نام رهبری: غفلت کردیم وزیر علوم: ۱۵۰ دانشجوی تعلیقی را بی سر و صدا برگرداندیم پزشکیان: برای خدمتگزاری به مردم آمده‌ایم؛ قرار نیست بر آنها تحکم کنیم پزشکیان: با هیچ کشوری خصومت نداریم، اما قطعا زیر بار زور هم نخواهیم رفت جزئیات جدید از دانشجوی زن دانشگاه آزاد که برهنه شده بود | گزارش رئیس دانشگاه؛ با پدرش در تماس هستم + فیلم انتقاد شدید پزشکیان از ژست حقوق بشری آمریکا/ شرم بر شما! انتصاب دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس شورای امور اقوام، ادیان و مذاهب پیشنهادات کمیسیون آموزش برای اصلاح تاثیر قطعی معدل در کنکور رئیس‌جمهور از پارک علم و فناوری زاهدان بازدید کرد برنامه فضایی سپاه تا ۴ سال آینده + توضیحات فرمانده فضایی هوافضای سپاه پزشکیان: علاقمند به توسعه و عمیق روابط‌مان با سوریه هستیم پزشکیان: ایران بر روابط گسترده‌تر و عمیق‌تر با کشور دوست و همسایه قطر تأکید دارد نخست وزیر قطر با پزشکیان دیدار کرد رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مدیران، اساتید و طلاب جامعةالزهرا (س): حوزه علمیه باید به‌روز و پاسخگوی مسایل جدید باشد

نحوه تبلیغات کاندیدا‌های ریاست‌ جمهوری چهاردهم اعلام شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اقدامات برای تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری در بستر پیامرسان‌های بومی به زودی اعلام خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 03
کد خبر: ۲۴۳۷۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ عیسی زارع پور در خصوص اقدامات وزارت ارتباطات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغ کاندیدا‌های ریاست جمهوری گفت: اقدامات و تدابیری در زمینه تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری از سوی وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این اقدامات برای تبلیغات کاندید‌های ریاست جمهوری در بستر پیام‌رسان‌های بومی است که به زودی اعلام خواهد شد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تیر ماه برگزار می‌شود.

وزارت ارتباطات چندی پیش در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس نیز که قرار شد در برخی حوزه‌ها به صورت الکترونیکی برگزار شود، مکلف شد زیرساخت‌های ارتباطی لازم را فراهم کند.

در این انتخابات در کنار فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی ۵ پیام‌رسان بومی نیز موظف شدند در هر حوزه انتخابیه یک بستر مجازی برای تبلیغات نامزد‌ها شکل دهند.

امیر محمد زاده لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعد از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس با بیان اینکه کمترین میزان مشکل ارتباطی را در روز انتخابات داشتیم، گفته بود: این پوشش ارتباطی خوب و انجام ۹۹ درصد استعلام انتخابات به صورت برخط حاصل فعالیت چند روز نیست، بلکه از ماه‌ها قبل قرارگاهی در وزارت ارتباطات تشکیل شد و ما نیز در سازمان تنظیم این قرارگاه را داشتیم و با اپراتور‌ها جلسات متعددی برگزار کردیم که در ادامه این جلسات با اپراتور‌ها دستورالعمل‌هایی متعددی از جمله دستورالعمل بازیابی زیرساخت، دستورالعمل مقابله با حملات سایبری، دستورالعمل نحوه نظارت و پایش شبکه و دستورالعمل پدافند غیرعامل و…را به اپراتور‌ها ابلاغ کردیم.

وی همچنین گفته بود: در راستای پایداری شبکه و ارتباطات خوب در انتخابات، گلوگاه‌های ارتباطی را شناسایی و سعی کردیم آنها را ترمیم کنیم، چندین مانور ارتباطی و چندین کشف سیگنال‌های مزاحم و رفع آن مشکلات را داشتیم، مسیر‌های پشتیبان متعدد ایجاد کردیم که همه این موارد باعث شد بتوانیم استعلام ۹۹ درصدی داشته باشیم. حملات سایبری هم در روز قبل از انتخابات و هم در روز انتخابات داشتیم، اما اتفاقی نیافتاد و با موفقیت دفع شد. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار