اطلاعیه دعوت به اجتماع ۱۰۰ هزار نفری خانوادگی حجاب-راهبرد معاصر

اطلاعیه دعوت به اجتماع ۱۰۰ هزار نفری خانوادگی حجاب

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از تمامی بانوان دعوت می‌کند در راستای حمایت از بنیان خانواده و فرهنگ حجاب و عفاف در «اجتماع ۱۰۰ هزار نفری خانوادگی حجاب» شرکت کنند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 23
کد خبر: ۲۵۱۲۹۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از تمامی بانوان دعوت می‌کند در راستای حمایت از بنیان خانواده و فرهنگ حجاب و عفاف در «اجتماع ۱۰۰ هزار نفری خانوادگی حجاب» شرکت کنند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

عفاف و حجاب دو مفهوم برجسته‌ی وحدت‌بخش و معنابخش فرهنگِ اسلامی و از بارزترین عناصر و معیار‌های مکتب حیات‌بخش و شریعت انسان‌سازِ اسلام هستند و حفظ آنها به‌عنوان مهمترین عناصر فرهنگ، موجب ارتقای حیات فردی و اجتماعی و کرامت انسانیِ امت اسلامی، بویژه در مقابل صنعتِ فرهنگ و فرهنگ نمایشی تمدن مشرکانه‌ی غرب خواهد بود.

کلان گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه پوشش، مبتنی بر استقرار و تثبیت انگارهِ گفتمانی عفاف و حجاب به عنوان اصلی‌ترین آموزه اسلامی در حیات فرهنگی ایران اسلامی است و نفی آن باعث تضعیف حضور عزتمندانه بانوان در عرصه‌های اجتماعی و در موازنه‌ی درگیری با تمدن مادی غرب است.
اجتماع بزرگ دختران انقلاب، حرکتی متین برای مقابله با جنگ فرهنگی و مقابله با جریان اباحه‌گری و از قدم‌های موثر راه‌اندازی شبکه جهانی زنان مسلمان برای حفظ عفاف است لذا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تمامی بانوان دغدغه‌مند و عفیف دعوت می‌کند در راستای حمایت از بنیان خانواده و فرهنگ حجاب و عفاف و همچنین همدردی با زنان، مادران و دختران مظلوم فلسطین که اکنون زیر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند در «اجتماع ۱۰۰ هزار نفری خانوادگی حجاب» که عصر روز پنجشنبه، ۴ مرداد ماه، در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد شرکت نمایند. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده