اسد: مقاومت در برابر اشغالگری یک انتخاب راهبردی باقی می‌ماند-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی
در دیدار با باقری؛

اسد: مقاومت در برابر اشغالگری یک انتخاب راهبردی باقی می‌ماند

سرپرست وزارت خارجه در دیدار با رئیس جمهور سوریه درباره روابط دوجانبه و تحولات جنگ غزه گفتگو کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 04
کد خبر: ۲۴۳۹۰۰

به گزارش راهبرد معاصر، ریاست‌جمهوری سوریه روز سه‌شنبه از دیدار «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه و «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه ایران خبر داد و اعلام کرد که طرفین «درباره روابط دوجانبه میان سوریه و ایران و تحولات در اراضی اشغالی فلسطین و همچنین پرونده‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مشترک گفت‌وگو کردند».

 

علی باقری‌کنی که روز دوشنبه به لبنان سفر و با مقام‌های این کشور دیدار کرده بود، امروز به دمشق سفر کرد و علاوه بر دیدار با رئیس‌جمهور سوریه، با «فیصل المقداد» وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

اسد در جریان دیدار باقری تأکید کرد: مقاومت در برابر اشغالگری در همه اشکال آن یک اصل اساسی و یک انتخاب راهبردی باقی خواهد ماند.

 

وی گفت: ملایمت موجب افزایش تجاوزات و وحشیگری اشغالگران می‌شود.

 

بشار اسد همچنین تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هر چه به شکست در برابر استواری مقاومت نزدیکتر می‌شود، علیه ملت فلسطین خونریزتر می‌شود.

 

باقری نیز در این دیدار تاکید کرد که روابط ایران و سوریه عمیق و راهبردی باقی خواهد ماند؛ چراکه بر اصول مستحکم و منافع مشترک و صادقانه استوار است.

 

وی به تلاش همیشگی ایران برای توسعه روابط دوجانبه با سوریه و سرمایه گذاری در آن برای خدمت به ۲ کشور از یک سو و کشورها و مردم منطقه از سوی دیگر اشاره کرد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار